obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein
wlmpie
Ik overweeg over te stappen van ziggo naar vdsl. Xs4all is de duurste aanbieder maar dat heb ik er misschien wel voor over vanwege newszilla en overige dienstverlening. Ik heb nu een eigen domein voor mijn emailadressen, maar de server van mijn webhoster is heel traag waardoor zoeken in email via imap eigenlijk niet werkt, dus ik forward alles nu naar gmail. Als ik overstap naar xs4all wil ik eigenlijk ook mijn mail onderbrengen op de mailserver van xs4all, maar dan wel onder mijn eigen domeinnaam en dus niet xs4all.nl. bij een zakelijk abonnement kan dat maar dat is gruwelijk duur voor een particulier. Ik wil alleen maar een paar mailboxen voor het gezin onder mijn eigen domein. Kan dit bij een regulier xs4all consumenten abonnement? Of moet ik dan dure extra diensten afnemen? Hopelijk kan iemand hier mij helpen want ik kan het zelf niet uitzoeken omdat ik (nog) geen xs4all abonnement heb (vroeger wel gehad trouwens).
 
Marcel
Geen prbleem en laat alles dirct doorsturen naar jouw email account bij Xs4all.
Verzenden doe je weer jouw domein account zodat geen extra dingen hoeft te in te stellen.
 
Gieter
Ik kan het iedereen aanraden, een domeinnaam.
Als het gaat rommelen bij xs4all, kun je al je email zo omzetten.
Zover ik weet, doet xs4all dat alleen zakelijk met eigen domein.
Alleen de domeinnaam zonder hosting is al voldoende.
Ik ben al jaren tevreden klant bij https://www.antagonist.nl/ voor mijn domeinnaam.
 
Marcel
Ook als je gaat verhuizen naar Xs4all, een eigen domein is erg handig en kost nog geen tien euro in het jaar. Met e-mail erbij is het ietjes duurder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Ringtone voor Fon Fritzbox : 5 25 jul 2022
rekening voor gratis datasim Klacht over XS4ALL : 5 10 jul 2022
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Advertentie