obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Regionale zenders
sciurius
Kan iemand met verstand van zaken mij uitleggen waarom ik geen regionale zenders kan bekijken via web-tv en de app?
 
Gieter
Op de tv ontvanger is het een plicht om het door te geven.
Zonder die plicht, waren er minder regionale zenders.

https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/rapporten/2017/11/15/must-carry-on-onderzoek-naar-aanpassing-van-de-mediawettelijke-doorgifteverplichting/must-carry-on-onderzoek-naar-aanpassing-van-de-mediawettelijke-doorgifteverplichting.pdf
 
sciurius
Interessante informatie. Je zou bijna denken dat de providers het liefst niets doorgeven.

Maar de vraag blijft: Waarom de regionale zenders niet op web-tv en app?

Saillant detail: op de site van XS4All staat duidelijk "Met de XS4ALL Televisie App kijkt u binnen de EU televisie op uw smartphone en tablet". Het is gerechtvaardigd te verwachten dat dus het normale tv-pakket ook op de App wordt geleverd.
 
Gieter
Ik las ook een interview met een KPN woordvoerder.
"web-tv is een selectie van meest bekeken zenders.
Regionale zenders kun je ook op een andere manier kijken."

Toen ik pas glasvezel had, zat de verplichte stads-tv er ook niet op.

Als je het van een deskundige wilt horen, stuur dan eens een mail naar stichting RPO.
 
sciurius
"web-tv is een selectie van meest bekeken zenders"

Interessant standpunt. Persoonlijk ben ik van mening dat de provider een televisiepakket biedt en dat dat in zijn geheel beschikbaar is op tv, web-tv en app. Men adverteert immers duidelijk met kreten als "Overal TV kijken met onze TV Apps" en "Kijk televisie met onze app en mis nooit een programma." Feitelijk dus misleidende reklame.

Ik heb RPO aangeschreven, benieuwd wat zij zeggen.
 
sciurius
Antwoord van RPO: "De apps waar u op doelt kennen geen doorgifteverplichting. Dus dat is en keus van die partijen."

Terug naar af Sad .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Regionale zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Duitse tv zenders Basispakket : 6 18 jul 2017
geen geluid via TOSLINK bij meeste HD zenders TV Problemen : 3 17 okt 2016
webtv: kan canvas en bepaalde andere zenders niet ontvangen! rara hoor kan dit? TV Problemen : 4 23 jun 2014
Beeld sd zenders slecht, na reset goed? Basispakket : 5 26 apr 2014
Sorteren zenders in profiel (VIP1963) Basispakket : 5 24 mrt 2012
Advertentie