obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Moeten we hiermee in zee gaan? nee toch!
meppele
https://www.trouw.nl/binnenland/als-e...~bc74efc5/
https://www.nu.nl/tech/6026763/verget...n-kpn.html
Gewijzigd door meppele op 28 januari 2020, 12:40
 
tubejack


Ik maak altijd een praatje met monteurs en weet het e.e.a van een aantal ex collega's. Het beeld dat ik heb hoe KPN met inhuur personeel omgaat, is somber en werkt slordigheid in de hand. Volgens mij door veel te ver doorgevoerde bezuinigingen op (vast) personeel.

En twee, wie komt denk je wie straks jouw Freedom DSL lijntje straks komt aansluiten? Dus of je nu wilt of niet er is geen ontkomen aan. Goed is het natuurlijk niet.
 
Gieter

tubejack schreef:


En twee, wie komt denk je wie straks jouw Freedom DSL lijntje straks komt aansluiten? Dus of je nu wilt of niet er is geen ontkomen aan. Goed is het natuurlijk niet.


Het is maar, hoeveel inzage je een monteur gaat geven als provider.
Maak je de software zo, dat hij niet meer op Windows 7 kan draaien.
Maak je de laptop zo dat hij onbruikbaar is, als de monteur niet in de buurt is.
De laatste paar monteurs van KPN die opgedoken zijn in mijn vrienden kring, waren duidelijk in de war en waren zeer gehaast.
 
fmrama
En dan dit: Yeah

“ In een reactie zegt KPN niet te kunnen achterhalen om welke laptop het gaat.”
 
Gieter

fmrama schreef:


“ In een reactie zegt KPN niet te kunnen achterhalen om welke laptop het gaat.”

Je zou toch verwachten, dat je met 1 druk op de knop de rechten van die medewerker in kunt trekken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Moeten we hiermee in zee gaan? nee toch!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2021 Toch!!! Klacht over XS4ALL : 2 04 mrt 2021
24u storing Dat kan toch niet meer!!! Klacht over XS4ALL : 2 29 aug 2017
Waar gaan de retour gestuurde modems naar toe. Fritzbox : 2 02 mrt 2017
Advertentie