obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Foutcode 143
lsluijter
Heb je al geprobeerd om de kabel die normaal van de Devolo naar het TV kastje loopt los te halen van het TV kastje en aan te sluiten aan een laptop of zo? Krijg je dan wel of geen internetverbinding op je laptop?
Loek S
 
agjp
Loek,

Als ik dat doe dan heb ik boven géén netwerk, geen internet. Geprobeerd met twee verschillende ethernetkabels en twee verschillende Devolo's, maar hij vindt dan geen netwerk en dus geen internet.

Dat had ik min of meer wel verwacht, want dat is consistent aan het probleem wat ik heb: geen connectie.

--Bert
 
bart125
werken die netwerkstekkers wel goed als je ze allemaal op de begane grond in de muur prikt?

zie je dan alle stekkers in het netwerk overzicht van je fritzbox.
ik heb ook een paar van die pluggen op de mijne brand er een groen led lichtje als ze in het netwerk zitten anders is hij rood of oranje
 
agjp
Als je de Devolostekkers bedoeld: die werken allemaal goed, maar bij mij branden ze wél allemaal met een rood knipperend lichtje (elke halve seconde of zo) dus óók die van beneden waar ik geen problemen heb.

De Devolostekker van boven werkt ook goed als ik die beneden in plug. Neem ik 'm vervolgens weer mee terug naar boven, komt het probleem weer terug met die foutcode.

Ze zijn ook allemaal te zien op mijn Fritzbox, wáár ik ze ook in plug.

Als ik de tv ontvanger uitzet, is het Devolo lampje geel/wit en gaat-ie zo om de 40 seconden even aan en blijft dan weer zo'n 40 seconden uit.
 
lsluijter
Ken je Devolo Cockpit? Dat programma kun je downloaden van de Devolo website. Het geeft een overzicht van alle verbonden Devolo adapters. Ook kun je daarmee alle devolo software naar het laatste level brengen.
Loek S
 
agjp
Ik zal Devolo Cockpit vandaag downloaden en kijken of alle Devolo's te zien zijn. Dank voor de tip!
 
TerryM
Ik heb het zelfde probleem gehad ze hebben iets aan gepast.

het was:
https://televisie.xs4all.nl/

het is nu:
https://xs4all.tv.kpn.com/

bij bij werkt allles prima weer.
 
agjp
Terry, aangepast wáár en door wie...?
 
agjp
Vwb Devolo Cockpit: "Geen lokaal PLC apparaat gevonden", terwijl ze allemaal gewoon aanstaan en op die van beneden gewoon een tv aan staat.
 
TerryM
XS4all zelf
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutcode 143', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foutcode 301 bij installeren TV Problemen : 6 28 sep 2018
Foutcode na opname TV Problemen : 1 30 okt 2016
Advertentie