obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
7.12 image gezocht
Gieter
Bij een bèta zit een recover van een oudere versie.
Bij de gewone versies is alles gelijk.
 
t541hoo

Gondelier schreef:

...
Het vreemde hier is nu dat de recovery die hier bij hoort ook 7581-07.13 .exe is.
Zou dit niet een tikfout kunnen zijn en dat het hier recovery 7581-07.12 .exe moet zijn.

Ik kan het zelf niet controleren omdat ik een FB 7590 heb.

Het is maar een idee !!
Thumbs Up

De recovery is altijd de zelfde. Wanneer je de recovery van een vorige versie wil dan zal je die bij de vorige versie in het archief moeten vinden. Maar die staan voor 7.12 dus niet in het archief.

Overigens is mijn probleem duidelijk niet die 7.13 versie. Ik heb nu een 7590 geïnstalleerd (contractverlenging) en die heeft hetzelfde probleem.

De 7.12 image en recovery heb ik inmiddels toegestuurd gekregen. Maar dat traject hoef ik dus niet meer af te lopen.

De bal licht nu bij Xs4all. Die zeggen dat ze een poort reset willen doen maar daarvoor moet de telefoonkab el tot aan de splitter losgekoppeld worden. Wat hier de logica achter is, is mij onduidelijk. Maar het betekent wel weer een trip van Deventer naar Utrecht.Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '7.12 image gezocht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Recovery image gebruiken om firmware van de FB 7581 te updaten, hoe doe ik dat precies?updaten Fritzbox : 3 12 dec 2018
F/UTP CAT5e kabel gezocht Installatie problemen : 5 03 aug 2017
FritzBox 7369 5.51 Recovery Image Fritzbox : 5 18 jan 2017
Oproepkracht(en) gezocht! Algemeen : 2 28 jul 2009
Advertentie