obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Meerdere Yealinks type T41S onderling laten doorschakelen.
JayK
Beste mede-gebruikers wellicht weet iemand hier het verlossende antwoord op het volgende probleem.
Kennis van mij heeft 1 SIP account (XS4all+ xs4all Abonnement) en nu heeft hij 4 yealink ip telefoons( type T41S)
Heb nu op alle telefoons het ene SIP account ingesteld, maar gevolg is dat alle 4 de telefoons nu overgaan dat is Iiets wat hij eigenlijk niet wil.

Wat hij wil is bv dat TEL 1 overgaat gebruiker TEL1 neemt bv op en wil hem dan doorschakelen naar TEL2,3 of 4.
Als gebruiker TEL1 niet op zijn plek zit dat de telefoon na bv 3 overgaan na TEL2 overschakeld en dat deze gebruiker hem kan aannemen en/ of doorschakelen naar 3,4 of weer terug naar TEL 1 kan schakelen.

Alvorens heb ik de XS4ALL helpdesk hiervoor gebeld en alle begrip ze konden mij niet verder helpen daar ze geen ondersteuning hebben voor dit probleem/ Telefoon.

Alvast bedankt voor het meedenken.

mvg Jay
 
jemmie
Ik weet niet of ik hier mee help, ik heb al jaren geen vaste telefoon meer, maar de gewenste functie die jij omschrijf vragen om een telefooncentrale.
Deze kunnen nooit verkregen worden door alle telefoons met het zelfde SIP account te verbinden.

Ik heb geen ervaring met de mogelijkheden, qua telefonie, van de fritzbox, maar het SIP account zou daarop binnen moeten komen en de telefoons zouden met de fritzbox moeten communiceren die dan als telefooncentrale gebruikt wordt.
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Gieter
Ik zit dan aan de Direct-IP functie te denken.
Je kunt namelijk onderling bellen op het IP adres van het toestel.
 
bart125
doorverbinden kan zonder meer.
je drukt op de doodverbindknop en geeft dan het interne nummer in van je ip telefoons deze beginnen bij 620

telefoons met vertraging over laten gaan kan misschien in de telefoon software.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meerdere Yealinks type T41S onderling laten doorschakelen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Meerdere publieke IP adressen koppelen aan modem Fritzbox 7590 Algemeen : 3 22 jul 2020
Fritzbox modem vervangen voor een ander type modem/router XS4ALL met eigen modem/router : 1 02 jul 2017
IPTV XS4ALL meerdere decoders Basispakket : 1 11 dec 2012
Advertentie