obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken
F-Secure Banking Protection banner
BimBam
Diverse malen F-Secure verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar de Banking protection banner verschijnt niet meer (tot voor kort wel).
Ondanks het feit dat én bij Firefox én bij Edge de F-Secure extensie AAN staat. Het probleem doet zich voor op mijn desktop en laptops.
Op een laptop heb ik een schone en recente versie van Win 10 H geïnstalleerd en ook dan verscheen de banner niet.
F-Secure noch XS4ALL helpdesk heeft een oplossing...
 
Fritzz
Net even hier getest BimBam:

F-Secure 17.8
Windows 10 20H2
Edge 87.0.664.55
Firefox 83.0

In zowel Edge als Firefox verschijnt de banking protection banner.

Heb jij andere versies van de software in gebruik?
 
BimBam
F-Secure 17.9
Windows 10 20H2
Firefox 83.0

Het probleem doet zich voor wanneer ProtonVPN is ingeschakeld.

Voorheen, met vorige versies van F-Secure en ProtonVPN, verscheen de banner altijd. Welke update het probleem heeft veroorzaakt kan ik niet (meer) achterhalen.

Jij gebruikt F-Secure 17.8 en misschien werkt de banner dan wel... Geen idee.
 
Fritzz
Zag dat je ook al in contact bent met F-Secure: https://community.f-secure.com/en/dis...proton-vpn

Hopelijk komt er snel een oplossing. Thumbs Up
 
BimBam
Ik pak dit draadje weer op...

Ondertussen al diverse updates van ProtonVPN en F-Secure maar nog steeds hetzelfde probleem. ProtonVPN stuurde mij wel een 'workaround' maar daar heb ik (nog) geen gebruik van gemaakt.
Wanneer ik nu online naar een bankinstelling ga, zet ik ProtonVPN uit en komt natuurlijk de F-Secure banner tevoorschijn. Dan schakel ik ProtonVPN weer in en blijft de banner wel actief.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'F-Secure Banking Protection banner', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Traag updaten F-Secure SAFE beveiligingssoftware : 1 26 dec 2020
F-Secure & Microsoft Edge Chromium beveiligingssoftware : 3 19 mrt 2020
Samsung tablet crash na F-secure installatie Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 08 aug 2019
F-Secure geeft opstart problemen Mojave beveiligingssoftware : 1 26 mei 2019
f-secure irritant vertragend Snelheid : 5 14 apr 2019
Advertentie