obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Sorteren zenders in profiel (VIP1963)
joosteto
Is er iemand die weet hoe ik de zenders binnen een profiel kan sorteren op de motorola VIP1963?
Zodat b.v. alle nieuws zenders bij elkaar kan zetten, dan de muziekzenders, dan de info, etc zenders?

Op het moment zijn die zenders nogal verspreid (CNN, BBC World, Aljazeera, Journaal24, regionaal, zitten niet echt dicht bij elkaar).

Ik zou wel allemaal verschillende profielen aan kunnen maken (een 'nieuws' profiel, een kinderTV profiel, een muziekprofiel, etc),
maar dan zou ik snel door 't max aantal profielen heen zijn, en het schakelen tussen de profielen is ook wat lastig (eerst groene knop, dan zoeken naar profiel, etc is toch lastiger dan gewoon op "p+" te drukken)
 
jwh
antwoord uit de "Veelgestelde vragen over Televisie van XS4ALL"
Kan ik zelf de zendervolgorde bepalen?
Het is helaas niet mogelijk om de zendervolgorde zelf te bepalen. Dit is niet mogelijk in verband met het ophalen en vernieuwen van de Elektronische Programma Gids (EPG). Ook voor het toevoegen van extra zenders in het pakket is het belangrijk dat de zenders bij iedereen in dezelfde volgorde staan.
 
joosteto


Bedankt! Vooral voor de link naar de FAQ, die had ik nog niet gevonden.
 
RW
Blijft natuurlijk gewoon hartstikke Sad Heb er inmiddels al wel wat providers opzitten, maar XS4ALL (KPN) is de 1e en enige die dit niet toelaat/kan.

Zometeen ook bij die nieuwe gratis HD zenders, die zitten ergens rond de 700, wie gaat dat nou lekker gebruiken? En waarom zou je nog SD (of iets in die trend) aanbieden als je HD standaard maakt? Vervang die meuk gewoon, of laat de mensen die geen HD kunnen op hun TV (is dat mogelijk?) lekker piellen, dat zullen er veel minder zijn.

Ik stel voor een petitie ofzo te starten, dit kan gewoon vandaag de dag niet meer. En opent weer oude KPN woeden wonden. (Dinosauriers)

Als KPN het zou willen, moet het namelijk gewoon mogelijk zijn, EPG of wat voor sjizzle dan ook.
 
joosteto

Quote

RW schreef:

Blijft natuurlijk gewoon hartstikke Sad Heb er inmiddels al wel wat providers opzitten, maar XS4ALL (KPN) is de 1e en enige die dit niet toelaat/kan.

Ik stel voor een petitie ofzo te starten, dit kan gewoon vandaag de dag niet meer.
Als KPN het zou willen, moet het namelijk gewoon mogelijk zijn, EPG of wat voor sjizzle dan ook.


Ik denk vooral dat 't voor XS4ALL voordeel heeft dat sorteren toe te staan. Nu heb ik het pluspakket, maar dat ga ik waarschijnlijk opzeggen, omdat ik die extra zenders toch niet tegen kom bij normaal zappen (en ze zijn ook weer niet zo bijzonder dat ik ze allemaal uit m'n hoofd leer)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sorteren zenders in profiel (VIP1963)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Regionale zenders Algemeen : 6 20 aug 2019
FB 7590 verbindt niet vglns profiel 35b Fritzbox : 41 30 jul 2019
Duitse tv zenders Basispakket : 6 18 jul 2017
geen geluid via TOSLINK bij meeste HD zenders TV Problemen : 3 17 okt 2016
Advertentie