obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van XS4ALL, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
FTP
Lampuhkap
Mja, ik vind het redelijk vreemd allemaal. Waarom zou het naar zakelijke IP's wel volle snelheid halen en alles daarbuiten niet. Ik snap dr geen hol van en ik vind t behoorlijk fustrerend..... Heb er nu al met 4 verschillende mensen naar gekeken, alle settings al 100x doorgelopen en nog blijf ik tegen dit probleem aanlopen.
 
d0t
XS4ALL knijpt nooit internet verkeer af, dit gaat tegen alle principes in van XS4ALL.
Maar ja kabelaars dat is een heel ander verhaal zij doen deden/doen dit wel actief

P.S. Access Speedtest via internet is niet betrouwbaar. Als je snelheid via FTP van XS4ALL of bijvoorbeeld Universiteit van Twente wel de snelheid haalt dan is je lijn prima en ligt de oorzaak dus buiten je eigen verbinding of in de software. FileZilla zou gewoon de snelheid moeten kunnen behalen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FTP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie