obey-robots.txt
17 November 2018, 06:27
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [164 stemmen]
77% [164 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 213
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Herhaalde reeks

Ericsku
Ik heb de voice of holland als serie opgenomen eerste keer geen probleem tweede keer staat wel bij geplande opnames maar neemt niets op.?iemand ervaring mee

Yobotje
Ericsku schreef:

Ik heb de voice of holland als serie opgenomen eerste keer geen probleem tweede keer staat wel bij geplande opnames maar neemt niets op.?iemand ervaring mee

Hier hetzelfde, series worden niet opgenomen ondanks het kiezen in het menu.

Wat doe ik fout?
Groet, Theo

melomaan
Volgens mij doe je niets fout, want ook ik kwam erachter dat (behalve het eerste deel) er niets is opgenomen. Het werkt gewoon niet.

Yobotje
Heb vandaag weer contact gehad met XS4ALL omtrent het niet kunnen opnemen van series.

Het blijkt dat mijn eerdere ingeleverde (defecte) digitale ontvangers niet zijn afgemeld in het netwerk en daarom van (negatieve) invloed zijn op de laatste in bedrijf gestelde digitale ontvanger.
De 2 ingeleverde ontvangers zijn nu vanavond door XS4ALL afgemeld uit het netwerk en ik moet nu 24 uur later van de digitale ontvanger de software verwijderen en herstel naar fabrieksinstellingen doen, hierna zou ik dan series kunnen plannen.
IK BEN BENIEUWD. Helpless
Groet, Theo

Yobotje
Het ziet er naar uit dat er lijn komt in het opnemen. Eerder geplande opnamen die uiteindelijk niet opgenomen werden komen nu wel in de planlijst voor en dat al 2 dagen!
Het is nog te vroeg om te zeggen dat het goed gaat maar er zit verandering in.
Groet, Theo

kwakkel
Hoi Theo,
Werkt het bij jou al/nog steeds?
Bij mij in ieder geval niet, er wordt 1 opname gemaakt en de week daarna is het weer niets.

Yobotje
Hallo Kwakkel, het werkt nog steeds niet en er zit helemaal geen schot in. Al vanaf oktober heb ik een Casenr maar geen enkel resultaat ondanks dat ik regelmatig kontact heb met xs4all.
Nieuwe firmware, fabrieksinstellingen, nieuwe ontvangers, alles zonder resultaat.
Uitzichtloos sinds de introductie van series opnemen en ik heb geen idee hoe dit voor elkaar te moeten krijgen, jij?
Groet, Theo

Yobotje
Vorige week ben ik door een medewerker van XS4ALL gebeld die mij een workaround adviseerde totdat in februari de nieuwe software beschikbaar is.
Het probleem bij mijn ontvanger is het updaten van de serie informatie. Inmiddels pas ik de workaround toe en het blijkt tot nog toe te werken:

Dagelijks even de digitale ontvanger geheel uitschakelen (ik doe dat met een schakelklok) en dat hoeft niet langer te duren dan een minuut. Na inschakeling wordt de actuele gids geladen en bijgewerkt vwb series en dat werkt al sinds enkele dagen goed.
Even volhouden en kijken wat het resultaat blijft.
Groet, Theo

kwakkel
Theo, alvast bedankt voor deze info.
Ga ik ook maar eens proberen.
Ben wel zeer benieuwd wat de nieuwe software allemaal inhoud.
Zijn nog wel meer dingen die ik (en vele anderen) waardeloos vinden aan de huidige software.

Grt, Jan

Yobotje
Inmiddels blijft de Serie Opname werken. Dagelijks even uitschakelen helpt, series die ik enkele maanden geleden heb wil plannen komen nu spontaan in de opname lijst zoals gisteren de Rijdende Rechter.
Eindelijk! Thumbs Up
Groet, Theo

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Herhaalde reeks', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vanaf 16 april 2012 "Herhaaldelijke reeks opnames instellen" niet meer mogelijk Basispakket 34 12 september 2013, 20:41
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jo05:17:02
| pveeken05:44:22
| sukkel06:05:52
| Arjan2306:34:42
| tubejack06:53:50
| meppele07:00:57
| lsluijter07:17:34
| Knoorwagen07:34:04
| Dect08:36:33
| helderzicht08:45:00
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.