obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Update Fritxbox 7340
ycaron
Ik ga ervanuit dat het is opgelost nu! Of heb je nog hulp nodig. Maak met snipping tool een printscreen en voeg die toe. Snip opslaag als jpg png of ander foto formaat en toevoegen.
 
meertje
Ik voeg een print screen als bijlage toe. En het is nog niet opgelost. Ik hoop dat je de bijlage kunt zien.
meertje voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meertje op 27 december 2013, 23:58
 
Bussie1966
Hoi Meerje,

bedoel je dat je de HD die aan je Fritzbox hangt niet meer kan zien via je PC?

Als dat het geval is, dan heb je gelijk. Lees / zie s.v.p. de toelichtende tekst van AVM bij deze update.

Daarin staat vermeld: Please note: access to fritz.nas via windows network sharing is not supported in this firmware version.

Groet,

bussie
 
meertje
Maar wat doe ik daar dan aan? heb jij een oplossing. ben ik de enige die daar last van heeft. Ik kan ook geen films meer vanaf mijn computer afspelen op mijn Samsung smart tv.
 
ycaron
Hoi, even voor mijn beeldvorming, als ik het goed begreep had je een netwerk dat volledig naar wens was voor de update. Als ik de print-screen zie lijkt er iets van het totale probleem opgelost maar je stelt dat "het" nog niet is opgelost, kun je dat het nog een keertje toelichten en aangeven wat nu wel en niet werkt. Je smart tv behoort niet tot je windows netwerk en daarmee zou je een HD aan de FB moeten kunnen uitlezen. Maar voor ik voor mijn beurt roep graag wat nu wel en niet werkt en welke apparaten hierbij betrokken zijn.
 
Bussie1966

Quote

meertje schreef:

Maar wat doe ik daar dan aan? heb jij een oplossing. ben ik de enige die daar last van heeft. Ik kan ook geen films meer vanaf mijn computer afspelen op mijn Samsung smart tv.


Hoi,

jij bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Ik kan de HD aan mijn Fritzbox ook niet meer benaderen vanaf mijn PC, maar ik heb besloten deze HD aan mijn PC te hangen, want die PC staat toch altijd aan.

het enige (?, er zijn nog andere oplossingen, maar ik weet niet of die voor jou van toepassing kunnen zijn) )wat je hier (probleem dat je de HD aan je Fritzbox niet meer kan zien vanaf je PC) aan kan doen is de vorige firmware-versie te installeren op je Fritzbox.

Waarom je Samsung TV geen films meer kan afspelen die op je PC staan, is mij zo even een raadsel.

Ik heb hier een vergelijkbare opstelling en dat werkt na de firmware update nog steeds als een zonnetje.

Denk dat het even handig is dat je er iemand bijhaalt (fysiek thuis) die wat verstand van zaken heeft met netwerken ed. Vanaf een afstandje zijn dit soort zaken soms heel moeilijk op te lossen.
Gewijzigd door Bussie1966 op 29 december 2013, 22:52
 
meertje

Quote

Bussie1966 schreef:

Quote

meertje schreef:

Maar wat doe ik daar dan aan? heb jij een oplossing. ben ik de enige die daar last van heeft. Ik kan ook geen films meer vanaf mijn computer afspelen op mijn Samsung smart tv.


Hoi,

jij bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Ik kan de HD aan mijn Fritzbox ook niet meer benaderen vanaf mijn PC, maar ik heb besloten deze HD aan mijn PC te hangen, want die PC staat toch altijd aan.

het enige (?, er zijn nog andere oplossingen, maar ik weet niet of die voor jou van toepassing kunnen zijn) )wat je hier (probleem dat je de HD aan je Fritzbox niet meer kan zien vanaf je PC) aan kan doen is de vorige firmware-versie te installeren op je Fritzbox.

Waarom je Samsung TV geen films meer kan afspelen die op je PC staan, is mij zo even een raadsel.


Ik heb hier een vergelijkbare opstelling en dat werkt na de firmware update nog steeds als een zonnetje.

Denk dat het even handig is dat je er iemand bijhaalt (fysiek thuis) die wat verstand van zaken heeft met netwerken ed. Vanaf een afstandje zijn dit soort zaken soms heel moeilijk op te lossen.


Ik krijg van Xs4all deze week een FB 7360. Ik hoop dat het probleem met de tv opgelost is. Jammer dat de HD niet meer zichbaar is. IK kan de vorige frimware trouwens niet terug vinden.
 
meertje

Quote

ycaron schreef:

Hoi, even voor mijn beeldvorming, als ik het goed begreep had je een netwerk dat volledig naar wens was voor de update. Als ik de print-screen zie lijkt er iets van het totale probleem opgelost maar je stelt dat "het" nog niet is opgelost, kun je dat het nog een keertje toelichten en aangeven wat nu wel en niet werkt. Je smart tv behoort niet tot je windows netwerk en daarmee zou je een HD aan de FB moeten kunnen uitlezen. Maar voor ik voor mijn beurt roep graag wat nu wel en niet werkt en welke apparaten hierbij betrokken zijn.


Ik ga morgen nog eens precies omschrijven waar ik tegen aanloop.
 
Bussie1966

Quote

meertje schreef:

Quote

Bussie1966 schreef:

Quote

meertje schreef:

Maar wat doe ik daar dan aan? heb jij een oplossing. ben ik de enige die daar last van heeft. Ik kan ook geen films meer vanaf mijn computer afspelen op mijn Samsung smart tv.


Hoi,

jij bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Ik kan de HD aan mijn Fritzbox ook niet meer benaderen vanaf mijn PC, maar ik heb besloten deze HD aan mijn PC te hangen, want die PC staat toch altijd aan.

het enige (?, er zijn nog andere oplossingen, maar ik weet niet of die voor jou van toepassing kunnen zijn) )wat je hier (probleem dat je de HD aan je Fritzbox niet meer kan zien vanaf je PC) aan kan doen is de vorige firmware-versie te installeren op je Fritzbox.

Waarom je Samsung TV geen films meer kan afspelen die op je PC staan, is mij zo even een raadsel.


Ik heb hier een vergelijkbare opstelling en dat werkt na de firmware update nog steeds als een zonnetje.

Denk dat het even handig is dat je er iemand bijhaalt (fysiek thuis) die wat verstand van zaken heeft met netwerken ed. Vanaf een afstandje zijn dit soort zaken soms heel moeilijk op te lossen.


Ik krijg van Xs4all deze week een FB 7360. Ik hoop dat het probleem met de tv opgelost is. Jammer dat de HD niet meer zichbaar is. IK kan de vorige frimware trouwens niet terug vinden.


Hoi, zelf verwacht ik niet dat met een andere Fritzbox het probleem opgelost zal zijn aangezien het probleem ontstaan is NA update van de firmware, even er vanuit gaande dat straks op de 7360 ook al de recenste firmware zal staan.

Ik heb hier zelf nog wel de vorige firmware staan. STuur me even een prive-bericht met je e-mail adres en dan kan ik je deze image sturen. Let op! het is een bestand van ongeveer 16 mb, maar normaal gesproken moet een mailbox / mailprogramma dit aankunnen.
 
ycaron
voor vorige fw en recovery software moet je naar, avm.de.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Fritxbox 7340', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update playstote Fritzbox : 1 15 jan 2022
Update TV TV Problemen : 19 02 mei 2020
Fritzbox 7340 update Fritzbox : 11 22 nov 2019
Fb 7581 update 7.12 Fritzbox : 5 28 aug 2019
Omruilen 7340 voor 7490 Fritzbox : 7 05 aug 2019
Advertentie