obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
nog een vraag over overstappen
rimigo007
1 juni is mijn abbo bij onsbrabantnet contract vrij kan ik dan het beste in mei al beginnen met xs4all zodat ik overlap heb.
Ik ben nog niet zo vaak overgestapt.

data-full-width-responsive="true">
Access
Dat is een goed plan!
Ga je van glasvezel naar glasvezel?
Als je naar een ander transport middel overstapt (kabel, adsl, glasvezel) heb je dan hoogstwaarschijnlijk 2 actieve internet verbindingen.

Zelf pas geleden overgestapt van Ziggo kabel naar Caiway glasvezel. Beide abonnementen waren ongeveer 10 dagen gelijktijdig actief. Ik heb tot de nummerportering (kan 5 a 10 werkdagen in beslag nemen en in de tussentijd ben je niet bereikbaar) van het telefoonnummer de telefonie op het ziggo modem aangesloten gehouden en ondertussen van de hogere snelheden bij caiway gebruik gemaakt. Zodra de nummerportering een feit was ook de telefonie omgeplugd.
Access

tweetynl
XS4ALL kan je vrij laadloos migreren van Caiway naar hun glasvezel dienst, dit kun je per einde contract gewoon aanvragen.
Let wel het is en blijft een overgang van ISP op dezelfde techniek dus er kan altijd wat misgaan

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog een vraag over overstappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe vraag je SPF, DMARC en DKIM aan bij XS4all Algemeen : 3 17 aug 2018
De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar. Algemeen : 41 05 aug 2017
Vraag over telefonie met 1 of 2 lijnen Eigen telefoon netwerk : 3 22 mei 2017
Vraag over bellen naar buitenland Storing : 1 20 mei 2013
IPv6 vraag Algemeen : 1 15 jan 2012