obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritz!box 7581 en DECT
Dect

Quote

richard01 schreef:

Zie:
https://xs4all.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=787&rowstart=211#navmark

Deze firmware heeft dus wel de Bèta status.

Aha! Bedankt voor link! Ik keek niet op de juiste plek! Service.avm.de kende ik nog niet! Ga ook testen ! Resultaat volgt!
 
Dect
Ge-imaged met de 6.69 beta. Kan de FRITZ Dect 200 registreren en behouden (tot nu toe) ... VoIP werkt op mijn iPad, iPhone en op een heuse ip (sip) telefoon! So far,so good!
 
ve3315
Nieuwe beta firmware aangebracht maar geen succes. Nog steeds DECT toestellen die niet overgaan. Problemen met DECT lijken eerder slechter aangezien ze nu met registratie ook niet meer overgaan terwijl dat eerder wel het geval was.
 
JvdH
Beta draait sinds vanochtend. Ik krijg echter de DECT200's nog steeds niet gekoppeld, ik ben benieuwd of iemand dat gelukt is en welke acties/settings ...
 
Dect

Quote

JvdH schreef:

Beta draait sinds vanochtend. Ik krijg echter de DECT200's nog steeds niet gekoppeld, ik ben benieuwd of iemand dat gelukt is en welke acties/settings ...


Alles op default laten staan. Daarmee lukte het in een keer mijn dect200 te registeren (beta versie) ...
In 24 uur een keer dsl verloren. Nog geen spontane reboots, backup terugzetten gaat niet maar dat kan aan beta liggen neem ik aan. Wat ook niet lukt: met een vpn verbinding maken met de 7581 en dan internetten . (Dns does not resolve) ; wel toegang tot eigen netwerk (ssh).
Avm zegt over vpn dat dat een bekend probleem is waar aan gewerkt wordt. In de beta zou alleen naar Dect gekeken zijn
 
JvdH

Quote

Dect schreef:

Quote

JvdH schreef:

Beta draait sinds vanochtend. Ik krijg echter de DECT200's nog steeds niet gekoppeld, ik ben benieuwd of iemand dat gelukt is en welke acties/settings ...


Alles op default laten staan. Daarmee lukte het in een keer mijn dect200 te registeren (beta versie) ...
In 24 uur een keer dsl verloren. Nog geen spontane reboots, backup terugzetten gaat niet maar dat kan aan beta liggen neem ik aan. Wat ook niet lukt: met een vpn verbinding maken met de 7581 en dan internetten . (Dns does not resolve) ; wel toegang tot eigen netwerk (ssh).
Avm zegt over vpn dat dat een bekend probleem is waar aan gewerkt wordt. In de beta zou alleen naar Dect gekeken zijn


Sinds gisteren toch aantal herstarts van 7581 gehad (deels herstart modem, deels ook wegvallen verbinding: dit laatste had ik met vorige firmware niet).
@Dect: default staan eco mode bij mij aan, dat kan niet de bedoeling zijn. En op welke wijze heb je DECT200 geregistreerd? (bijv. DECT knop basis fritz-box 10 sec + daarna DECT200 inpluggen?). Ik heb allerlei combies geprobeerd: tot zover nog geen geluk. Fritz Phone C5: die blijft nu wel netjes geregistreerd (ondanks herstarts, etc.).
 
mimisiku
Nog geen herstart met de beta. Wel weer slechte gesprekskwaliteit van de MT-F. Was gisteren prima. Gast-netwerk werkt maar is niet tijds-instelbaar. Zodra je een wijziging doet vervalt hij in de default..
 
Dect
Echt alles wat Dect betreft op default, let wel, ik heb alleen de FRITZ Dect 200, geen telefoontoestellen. Wat het registreren betreft: ga naar de pagina netwerk, links in de eerste kolom zie je als laatste smart home, daar klik je op en op de openvallende pagina klik je op registreer nieuw apparaat. Binnen twee minuten de onderste schakelaar op de Dect 200 indrukken tot het lampje gaat knipperen. Schietgebedje en geduld , en dan is ie geregistreerd ...

Ps ik heb wel de default extra bevestiging instellingen en functies uitgezet op de fritzbox gebruikers pagina onder systeem ...
 
JvdH

Quote

Dect schreef:

Heb je een link Naar die firmware?
Ik kan nergens een beta vinden! Niet op hulp4all.com en niet op ftp.avm.de wat ik zie als ik zoek op internet is een versie 6.69(!) voor de 7490 ...


Beta voor 7581 vind je hier:

https://service.avm.de/downloads/beta/fritzbox_7581/english/

(fritzbox-beta-7581-6.69-43138.zip)
 
Gondelier
@Dect
Er is een Beta firmwareversie voor de 7581 en dat is de 6.69
Er is een firmware update voor de 7490 en dat is versie 6.80 ( met een paar kleine probleempjes )
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!box 7581 en DECT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie