obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Fritz!box 7581 en DECT
gait
Wat een soap is dit.

@AVM_NL schreef mij op Twitter:

"Wij weten, dat niet iedereen dit DECT probleem heeft. Geloof het gewoon, maar vervelend is het allemaal."

Ik geloof AVM niet.

Want geen DECT probleem wil ook zeggen: DECT wordt niet gebruikt.
En verder: hoe kan AVM dit nou weten?
Zit er spyware in die doosjes, spyware zonder bugs? ;-)

Maar als DECT wel probleemloos werkt dan zou de oorzaak van het onderhavige probleem nog in een slechte batch hardware kunnen zitten.
Daar helpt dan geen firmware update tegen.

poehoes
Hoi,

Ik had ook problemen met de Fritz!box 7581 en DECT.

Allemaal verdwenen toen ik scheduling van de Fritz!Box (dus dat hij 's nachts in de standby gaat) en de Eco-modus van DECT had uitgezet!

Misschien heeft iemand hier wat aan Wink

HWteE
Hieronder de email reactie die ik vanochtend van XS4ALL ontving:

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan problemen te hebben met de DECT functionaliteit op de Fritz!Box 7581. Erg vervelend om te lezen en begrijpelijk dat u graag meer duidelijkheid vraagt over een aankomende update.

Helaas is het voor mij nog niet mogelijk om u een datum te geven waarop er een nieuwe firmware voor de Fritz!Box uitkomt. We zijn wel druk bezig om samen met AVM de problemen op te lossen.

In de gespreksgeschiedenis kan ik zien dat u eerder contact heeft opgenomen met onze helpdesk en de handsets al heeft gereset en mijn collega support files van u heeft gekregen. Dus deze stappen hoeven we niet nogmaals te herhalen.

Helaas is het niet mogelijk voor mij om u een Fritz!Box 7490 op te sturen. Deze leveren we namelijk niet meer uit. De Fritz!Box 7581 is namelijk ook de vervanging voor de Fritz!Box 7490.

Ik zal u dus voor nu moeten vragen om geduld. Ik snap dat u graag snel een oplossing ziet, maar tot het uitbrengen van een nieuwe firmware kan ik u deze helaas niet geven.

Vriendelijke groet,

Technische Helpdesk

Gondelier
@poehoes,
Wilt U hier misschien vertellen wat U precies gedaan hebt en wat voor Dect's U hebt aangesloten ??

Gondelier

HWteE schreef:

Hieronder de email reactie die ik vanochtend van XS4ALL ontving:

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan problemen te hebben met de DECT functionaliteit op de Fritz!Box 7581. Erg vervelend om te lezen en begrijpelijk dat u graag meer duidelijkheid vraagt over een aankomende update.

Helaas is het voor mij nog niet mogelijk om u een datum te geven waarop er een nieuwe firmware voor de Fritz!Box uitkomt. We zijn wel druk bezig om samen met AVM de problemen op te lossen.

In de gespreksgeschiedenis kan ik zien dat u eerder contact heeft opgenomen met onze helpdesk en de handsets al heeft gereset en mijn collega support files van u heeft gekregen. Dus deze stappen hoeven we niet nogmaals te herhalen.

Helaas is het niet mogelijk voor mij om u een Fritz!Box 7490 op te sturen. Deze leveren we namelijk niet meer uit. De Fritz!Box 7581 is namelijk ook de vervanging voor de Fritz!Box 7490.

Ik zal u dus voor nu moeten vragen om geduld. Ik snap dat u graag snel een oplossing ziet, maar tot het uitbrengen van een nieuwe firmware kan ik u deze helaas niet geven.

Vriendelijke groet,

Technische Helpdesk

Mij is medegedeeld dat de FW-update voor de 7581, waarschijnlijk in het 1e kwartaal van 2017 komt. Daar hebben we wat aan SadSad

Fritzje

Mij is medegedeeld dat de FW-update voor de 7581, waarschijnlijk in het 1e kwartaal van 2017 komt. Daar hebben we wat aan SadSad

Nou lekker dan..... kan dus nog niet iets minder dan 3 maanden duren.....

Inderdaad wat Gait al zei, het wordt een echte soap, alleen de uitzending kunnen we niet bekijken.....(en we kunnen niet meedoen aan belspelletjes, want de telefoons doen het niet....of bestaan die niet meer?)

pfff, wordt wat dit....

Fritzje

@poehoes,
Wilt U hier misschien vertellen wat U precies gedaan hebt en wat voor Dect's U hebt aangesloten ??

Hmm, zou ik ook wel eens willen weten, ik krijg er één aangemeld, maar geluid is soort van gescrambeld, en de andere die vergeet dat hij zich aangemeld had.....iedere keer weer....

Maar zag dat er nog veel meer problemen zijn met dit barrel. Tijd voor een terugroep actie.
2iw7q0wWil je internet en geen bellen? Neem dan een Fritz!box 7581.
Die avatar van mij, mag je ook gebruiken, even copy / paste Wink
Momenteel 2 andere telefoons in gebruik, een draaischijftelefoon, oude techni

grave
Volgens xs4all zou dit probleem zich alleen voordoen met dect van Avm zelf, iemand ervaring met andere merk dect toestellen ? Heb ook last dat 5ghz soms wel soms niet werkt en dat je kanaal handmatig op bv 6 zet en deze gewoon op 1 blijft uitzenden. Half Duits half Engels zie ik ook veel voorbij komen. Gelukkig spenderen ze wel veel tijd bij Avm aan het ontwikkelen van beta versies voor de 7490 die vervangen word door de 7581 ? Sad

Fritzje
Dat van die 5Ghz, had ik ook, maar dacht dat ik mij dat verbeeld had,dus maar even zo gelaten.....niet dus.

Ik was altijd tevreden met de Fristybox, maar dat is toch wel sinds December ineens naar bijna nul gezakt hoor.

De reden dat ik de AVM phones heb genomen, is dat ze zo lekker werken met de fritzbox, tenminste, op de 7360, ik had gewone DECT's, wat nog wel eens een uitvallende telefoon had. Sinds ik de fritzphones heb, heb ik dat niet meer, op de 7360.

Denk dat ik hem maar op MP zet, ik zie hier een levende handel in komen. Alleen voor internet dan natuurlijk, de rest krijg je er gratis bij.

Maar goed, feit blijft dat we er toch maar even mee zitten, en eigenlijk zitten we dus gewoon te wachten....bizar toch?
2iw7q0wWil je internet en geen bellen? Neem dan een Fritz!box 7581.
Die avatar van mij, mag je ook gebruiken, even copy / paste Wink
Momenteel 2 andere telefoons in gebruik, een draaischijftelefoon, oude techni

fuzzybear

grave schreef:

Volgens xs4all zou dit probleem zich alleen voordoen met dect van Avm zelf, iemand ervaring met andere merk dect toestellen ? Heb ook last dat 5ghz soms wel soms niet werkt en dat je kanaal handmatig op bv 6 zet en deze gewoon op 1 blijft uitzenden. Half Duits half Engels zie ik ook veel voorbij komen. Gelukkig spenderen ze wel veel tijd bij Avm aan het ontwikkelen van beta versies voor de 7490 die vervangen word door de 7581 ? Sad

Dan is het not erger dat ze iets ontwikkelen waar hun eigen product (lees Telefoon) niet mee werkt. Ik geloof niet dat dit sporadisch voorkomt als ik alle berichten hier op deze forum leest en de mensen bij AVM_NL zijn niet op de hoogte van hun eigen problemen als ik hun reactie leest.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!box 7581 en DECT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 497 03 apr 2020
FRITZ BOX 7581 geen/slechte wifi: Macbook Air ''13 early 2014 Snelheid : 63 30 mrt 2020
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3829 23 mrt 2020
VLAN met Fritzbox 7581, fritzbox 7360 en tp-link tl-sg108e switch Algemeen : 5 20 mrt 2020
fritz tools Fritzbox : 2 29 feb 2020