obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
fmrama
Bij mij geen G INP. Zit op DN-c, 700 mtr van de centrale. Hier zijn geen updates gepland. Nog niet iig.
 
Prutser

Quote

Ook bij BVDSL vind KPN dat G.INP een vereiste is voor een stabiele verbinding (blz 25) https://www.kpn-wholesale.com/w3/file...ntid=14283

De laatste werkzaamheden zijn hier vannacht in Zaandam geweest. Qua lijn zie ik geen verschil met 2 maanden terug. De lijnen zijn wel mooi stabiel, met nauwelijks fouten. Dat is ook wat waard Smile


BVDSL kent geen vectoring, anders zou het BVVDSL heten (Bonded Vectored Very-high-bitrate Digital Subscriber Line
 
tubejack

Quote

Prutser schreef:

Quote

Ook bij BVDSL vind KPN dat G.INP een vereiste is voor een stabiele verbinding (blz 25) https://www.kpn-wholesale.com/w3/file...ntid=14283

De laatste werkzaamheden zijn hier vannacht in Zaandam geweest. Qua lijn zie ik geen verschil met 2 maanden terug. De lijnen zijn wel mooi stabiel, met nauwelijks fouten. Dat is ook wat waard Smile


BVDSL kent geen vectoring, anders zou het BVVDSL heten (Bonded Vectored Very-high-bitrate Digital Subscriber Line


Ik geef alleen door wat ik lees. Wink

Het gaat ook niet zozeer om vectoring, maar onderdrukken van stoorsignalen door G.INP volgens dat stuk en andere KPN publicaties.

Verder, volgens Robin Flikkema Bron: https://forum.kpn.com/internet-9/wann...ndex2.html Laatste opmerking.

[....] Het gekke hiervan is, is dat sommige centrales dit al doen. [...]

Wélke Think
Gewijzigd door tubejack op 03 augustus 2017, 17:34
 
jurgen
Sinds gisteren is de Beta software vervangen door FRITZ!OS: 06.85

Werd vanuit de laatste Beta gedetecteerd en kreeg de melding om te updaten. Vooralsnog ziet het er stabiel. Lijkt sneller in het gebruik dan de laatste beta en VPN blijft werken. Met DECT doe ik niets dus daar kan ik niets over melden.

Succes iedereen met deze officiele release
 
kblokland
Ik heb hem gisteravond ook geïnstalleerd. Nog voor het voetballen, alles ging goed. Alleen is mijn down is stuk gekelderd: van ruim 49 Mb naar krap 36 Mb. Upload is praktisch gelijk gebleven,
Heb gelijktijdig ook de wifi versterker geïnstalleerd. Lijkt ook goed gegaan. maar eerst het komende weekend het een en ander testen.
 
fmrama
Mijn down kelderde ook, van 50 naar 33. Ik heb hem toen 5 minuten van de spanning gehaald. Daarna weer ok!
 
Marcel

Quote

Marcel schreef:

Release date: 01.08.17
New features: Reservation of data rates
- Extended Smart Home functions and more for MyFRITZ!
- FRITZ!Fon: new start screens und a night

Additional improvements in FRITZ!OS 06.85:
Internet: Fixed PPP connection did fail on some VDSL lines
DECT: Fixed connection issues with some DECT100/DECT200 devices
Home Network: Fixed IPv6 ping can now be allowed to clients in the home network again
Wifi: Fixed GUI now displaying correct MAC for Wifi guests
System: Stability improved

Na meer dan zes maanden wachten is eindelijk ondersteuning aanwezige voor in de steek gelaten oude actuele DECT 200 apparaten.

Nu nog Nederlandse ondersteuning op dect telefoon zou al mooi zijn.


Er is één regel bijgekomen of ik verkeerd geknipt en geplakt: "Extra security and network adjustments"
 
kblokland
Een herstart, met 5 min rust, resulteerde weer in een snelheid van 49/7. Verder lijkt alles OK.
 
mimisiku
Maar weer eens de update geprobeerd. Fritz!Fon MT-F weer van de 7369 naar de 7581 overgezet. Lijkt verdorie nu al 4 dagen goed te gaan. Gesprekken zijn weer kraakhelder.. Test dat altijd met een belletje naar moeders in New-Zealand..
Overigens is mijn VDSL 2+ snelheid al sinds de 6.51 prima stabiel. 140Mbit down/39Mbit up.
 
wouteu
Fritzbox 7581 werkt niet goed samen met een huiscentrale zoals Homexov 2-6F, die toendertijd door KPN geleverd werd.
Voor de centrale moet eerst een 0 gekozen worden om naar buiten te bellen. Bellen levert meestal echter de melding op er geen geldig nummer gekozen is.

Checken van de log geeft aan dat de Fritzbox 7581 een 0 mist 020-1234567 wordt dan gelogd als 20-1234567.

De HomeVox 2-6F werkte en werkt nog steeds vlekkeloos met de FB7340 samen.

Reactie van XS4ALL: Het gebruik van eigen centrales op FRITZ!Box modems is niet ondersteund.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie