obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
tubejack
Je moet voor jezelf uitmaken of je aan die 22Mb down en 2up genoeg hebt. Als ik alleen TV keek Netflixde muziek streamde en een beetje internette. Dan was dat hier al genoeg. Wat ik b.v. niet graag mee zou willen missen is de interactieve TV van KPN. Zo' n Horizon box van Ziggo vind ik echt een gruwel. Stress
 
meppele

Quote

tubejack schreef:

Je moet voor jezelf uitmaken of je aan die 22Mb down en 2up genoeg hebt. Als ik alleen TV keek Netflixde muziek streamde en een beetje internette. Dan was dat hier al genoeg. Wat ik b.v. niet graag mee zou willen missen is de interactieve TV van KPN. Zo' n Horizon box van Ziggo vind ik echt een gruwel. Stress


Nieuwe cijfers na (opnieuw) een nachtelijk automatische synchronization, de dalende trend zet zich voort, zie de afbeeldingen.
Goede feestdagen iedereen! eggie.

Vannacht weer automatisch opnieuw opgestart, zie nieuwe bijlage.
van 17/2 naar 24/2, afwachten voor hoelang.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door meppele op 27 december 2017, 09:24
 
scare19
Hallo allemaal, ik twijfel over wifi, kan ik dezelfde naam gebruiken voor 2.4 en 5 Ghz-netwerken of is het beter om verschillende namen te gebruiken? Omdat het gebeurt dat de wifi geblokkeerd is.
 
tubejack
Je kunt gewoon 1 naam gebruiken. Je laptop, smartphone of tablet zoekt dan zelf wel uit met welke of hij met 2,4 of 5Ghz werkt.
 
Zeha

Quote

tubejack schreef:

Je kunt gewoon 1 naam gebruiken. Je laptop, smartphone of tablet zoekt dan zelf wel uit met welke of hij met 2,4 of 5Ghz werkt.


Van dat laatste zou ik maar niet zeker zijn. Mijn iPhone en iPad maken alleen maar automatisch contact met 2,4 GHz verbinding. Ik heb de 2,4 en de 5 GHz nu verschillende namen gegeven en dwing de iPhone en iPad verbinding te maken met de 5 GHz. Dat werkt dan overigens prima.
 
tubejack

Quote

Zeha schreef:
Van dat laatste zou ik maar niet zeker zijn.


iPad-van-jackWireless - 5 GHz

Bij mij pakt hij het sterkste signaal ongeacht de frequentie.
Als je 2 verschillende namen kiest (wat ook kan), dan zet je dat als het ware de te gebruiken frequentie in het apparaat vast. Het is net wat je wilt Smile
 
zaza2002

Quote

Zeha schreef:

Quote

tubejack schreef:

Je kunt gewoon 1 naam gebruiken. Je laptop, smartphone of tablet zoekt dan zelf wel uit met welke of hij met 2,4 of 5Ghz werkt.


Van dat laatste zou ik maar niet zeker zijn. Mijn iPhone en iPad maken alleen maar automatisch contact met 2,4 GHz verbinding. Ik heb de 2,4 en de 5 GHz nu verschillende namen gegeven en dwing de iPhone en iPad verbinding te maken met de 5 GHz. Dat werkt dan overigens prima.


Ik heb deze ervaring niet: in dit huis met vrij veel iOS wordt, afhankelijk van de plek in huis, er wel automatisch verbinding gelegd met de 5 GHz.
 
tubejack

Quote

zaza2002 schreef:
Ik heb deze ervaring niet: in dit huis met vrij veel iOS wordt, afhankelijk van de plek in huis, er wel automatisch verbinding gelegd met de 5 GHz.


WiFi is van zoveel factoren afhankelijk ....

Ff wat anders ik kwam een filmpje op Youtube tegen van de de CEO van XS4ALL
2018 wordt het jaar van de WiFi Mesh technologie Thumbs Up
https://www.youtube.com/watch?v=94a8t...4a8tYkhWko
 
meppele

Quote

meppele schreef:

Quote

tubejack schreef:

Je moet voor jezelf uitmaken of je aan die 22Mb down en 2up genoeg hebt. Als ik alleen TV keek Netflixde muziek streamde en een beetje internette. Dan was dat hier al genoeg. Wat ik b.v. niet graag mee zou willen missen is de interactieve TV van KPN. Zo' n Horizon box van Ziggo vind ik echt een gruwel. Stress


Nieuwe cijfers na (opnieuw) een nachtelijk automatische synchronization, de dalende trend zet zich voort, zie de afbeeldingen.
Goede feestdagen iedereen! eggie.
----------------
27/12 Vannacht weer automatisch opnieuw opgestart, zie nieuwe bijlage.
van 17/2 naar 24/2, afwachten voor hoelang.

----------------
28/12 Vannacht weer automatisch opnieuw opgestart, zie nieuwe bijlage.
terug van 24.2/2 naar 17/2.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
loekf

Quote

tubejack schreef:

Quote

zaza2002 schreef:
Ik heb deze ervaring niet: in dit huis met vrij veel iOS wordt, afhankelijk van de plek in huis, er wel automatisch verbinding gelegd met de 5 GHz.


WiFi is van zoveel factoren afhankelijk ....

Ff wat anders ik kwam een filmpje op Youtube tegen van de de CEO van XS4ALL
2018 wordt het jaar van de WiFi Mesh technologie Thumbs Up
https://www.youtube.com/watch?v=94a8t...4a8tYkhWko


Oh ? Dan moet ie wel een modem aan z'n klanten geven dat mesh ondersteund. Oh wacht....
FRITZ!Box 7590 (7.13 - 221.9 Mbps/33 Mbps - Vplus) | FRITZ!Repeater 3000 (7.12) | 2x FRITZ!Repeater 2400 (7.12) | XS4ALL Internet Plus + Bellen Basis
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie