obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
helderzicht
Heb ook de ervaring dat een iPhone s'ochtends de 5Ghz niet vind. Lijkt opgelost nu door de netwerkinstellingen op de iPhone te vernieuwen via
instellingen/algemeen/stel opnieuw in/ herstel netwerkinstellingen
 
fmrama
Dat heb ik ook geprobeert, helaas werkte dat niet. Ook als ik het wachtwoord intikte kreeg ik de melding dat het ongeldig was.
Nu werkt het wel weer, voor de komende 90 dagen.Helpless
 
tubejack
[url]https://www.simmpl.nl/downloads/Handleiding_optimaliseren_spraakkwaliteit-FRITZFons-en-FB7581.pdf
[/url]
[....] U kunt overwegen om met behulp van een tijdschakelklok de FRITZ!Box elke week te herstarten.
 
richard01
hahahahahahahaha *haalt adem
hahahahahahahaha

Quote

tubejack schreef:

[....] U kunt overwegen om met behulp van een tijdschakelklok de FRITZ!Box elke week te herstarten.

Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.
 
RuudvanMunster

Quote

richard01 schreef:

hahahahahahahaha *haalt adem
hahahahahahahaha

Quote

tubejack schreef:

[....] U kunt overwegen om met behulp van een tijdschakelklok de FRITZ!Box elke week te herstarten.


Dan zou je toch denken, zorg in je firmware dat die cacheproblemen worden opgelost....
Fritz!Box 7583 (7.15) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000 en 2x RT-AX92U
 
tubejack

Quote


Dan zou je toch denken, zorg in je firmware dat die cacheproblemen worden opgelost....


In de firmware zou je ook een cronjob kunnen opnemen die 1x per week een reboot genegeerd.

Bijna alle problemen in 1x opgelost! ROFL
 
richard01
Eens RuudvanMunster. Aan de andere kant: als het makkelijk is, was het al lang opgelost geweest. Dus is het moeilijk.
Moest trouwens denken aan de DECT200 bij die tijdschakelklok ...humor ... Wink
Ik heb alles verkocht (was ook niet het nieuwste ...) via Marktplaats en m'n abonnement teruggeschroefd.
Ik kon toch niet bellen met de FON's dus waarom betalen voor iets wat ik niet meer gebruik?

Quote

RuudvanMunster schreef:

Quote

richard01 schreef:

hahahahahahahaha *haalt adem
hahahahahahahaha

Quote

tubejack schreef:

[....] U kunt overwegen om met behulp van een tijdschakelklok de FRITZ!Box elke week te herstarten.


Dan zou je toch denken, zorg in je firmware dat die cacheproblemen worden opgelost....

Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.
 
fmrama
Je zou ook iets kunnen bedenken waardoor alles gewoon functioneert zoals het behoort. Maarja het is nog maar 2018.
 
tubejack

Quote

fmrama schreef:

Je zou ook iets kunnen bedenken waardoor alles gewoon functioneert zoals het behoort. Maarja het is nog maar 2018.


Het is en blijft een: "maandagochtend product". Sad

Hier mag hij maar één ding doen en dat is zorgen voor de pair-bonding VDSL verbinding.
En dat werkt gelukkig prima Thumbs Up
 
meppele

Quote

tubejack schreef:

[quote]fmrama schreef:


'Hier mag hij maar één ding doen en dat is zorgen voor de pair-bonding VDSL verbinding.
En dat werkt gelukkig prima'
Thumbs Up


Gelukkig maar dat VDSL pair-bonding het met de 7581 wél goed doet, ik krijg de 24e van deze maand pair-bonding van KPN (dit op aandringen en kosten van XS4ALL, prima toch!) Kan straks in de vaart de volkeren mee opstomen met een 40/4 verbinding!ClapClap
eggie
Gewijzigd door meppele op 17 januari 2018, 19:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie