obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
fmrama
Er is altjd nog zo iets als, horen, zien en zwijgen. Of wat niet weet wat niet deert. Enz enz. Natuurlijk lezen ze dit. Kun je niet een voorstellng maken hoe het met werkoverleg gaat bij xs4all en wat de manager voor instructies geeft? Dat is bij elk bedrijf gelijk hoor.
 
tubejack

Quote

fmrama schreef:

Er is altjd nog zo iets als, horen, zien en zwijgen. Of wat niet weet wat niet deert. Enz enz. Natuurlijk lezen ze dit. Kun je niet een voorstellng maken hoe het met werkoverleg gaat bij xs4all en wat de manager voor instructies geeft? Dat is bij elk bedrijf gelijk hoor.


Ik ben zelf manager geweest. Althans ze hebben me zo geprobeerd zo te kneden (niet gelukt) Dat werkoverleg was in de netwerkgroep zeker nooit doorsnee Wink
Natuurlijk lezen ze dit, ik vind het ook een beetje dom, dat ze dat ontkennen.
Met dit soort dingen, moet je meteen openheid van zaken geven vind ik.
Gedeelde shit, is halve shit, is mijn ervaring. Ook dàt is XS4ALL, in de ruimste zin van het woord.

Maar goed dat is achteraf allemaal lekker makkelijk. Voorlopig ben ik blij met de 7581.Cheer. Test lekker mee, zou ik zeggen Cheer
Gewijzigd door tubejack op 10 maart 2018, 19:08
 
Prutser

Quote


Maar goed dat is achteraf allemaal lekker makkelijk. Voorlopig ben ik blij met de 7581.Cheer. Test lekker mee, zou ik zeggen Cheer


Als XS4ALL die firmware ergens neerzet doe ik graag mee ...
 
tubejack

Quote

Prutser schreef:

Quote


Maar goed dat is achteraf allemaal lekker makkelijk. Voorlopig ben ik blij met de 7581.Cheer. Test lekker mee, zou ik zeggen Cheer


Als XS4ALL die firmware ergens neerzet doe ik graag mee ...


Gewoon FF bellen dan zetten ze hem er vast op.
 
fmrama
Ik gebruik geen dect. Gewoon telefoon of fon, sitecom ap en een camera. Saai! Anders had ik me zeker aangeboden om te testen. (Zeker, omdat ik ervaring had met opstellen van testplannen/scrips bij een van de grotere energiebedrijven.)
 
diedvdyk
Ik heb afgelopen woensdag gebeld. Ik kreeg de nieuwe beta niet Mad omdat ik een werkende situatie heb met een 7490 achter de 7581.
Glasvezel en Televisie via Ubiquiti Edgerouter Lite
Alleen nog Voip en Dect via FRITZ!Box 7581 !
 
tubejack

Quote

diedvdyk schreef:

Ik heb afgelopen woensdag gebeld. Ik kreeg de nieuwe beta niet Mad omdat ik een werkende situatie heb met een 7490 achter de 7581.


Zo te lezen heb je glas. Dan heb je de 7581 toch helemaal niet nodig?
 
diedvdyk
Ja, ik heb glas.
Een tijdje geleden heb ik gevraagd om mijn 7581 te ruilen voor een 5490. Dat was toen niet mogelijk helaas.
Glasvezel en Televisie via Ubiquiti Edgerouter Lite
Alleen nog Voip en Dect via FRITZ!Box 7581 !
 
tubejack

Quote

diedvdyk schreef:

Ja, ik heb glas.
Een tijdje geleden heb ik gevraagd om mijn 7581 te ruilen voor een 5490. Dat was toen niet mogelijk helaas.


Dan sluit je toch je 7490 aan op dat glas via LAN poort 1. Dan kan die 7581 weer terug in de doos.

https://www.xs4all.nl/service/dienste...907490.htm
 
diedvdyk
De 7490 is eigenlijk van iemand anders. Die wil hem over een paar maanden weer terug. Ik hoop dat dan de problemen zijn opgelost.
Glasvezel en Televisie via Ubiquiti Edgerouter Lite
Alleen nog Voip en Dect via FRITZ!Box 7581 !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie