obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
Roger

Quote

t541hoo schreef:
tJa dat is nu eenmaal het idee van een mesh hè. Anders wordt het gewoon een AP (al dan niet backbone bekabeld)
Voor wat meer inzicht in WiFi mesh is deze presentatie wel aardig.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
t541hoo

Quote

Roger schreef:

Voor wat meer inzicht in WiFi mesh is deze presentatie wel aardig.


Denk je dat die voor mij ook nog aan te bevelen is LOL. Of zat ik wel aardig goed met m'n uitleg.
 
richard01
Hier is ook BVDSL geïnstalleerd. Straat open en alles wat daarbij komt kijken. En ook in 1 keer goed, complimenten aan zowel KPN als XS4All! Mag ook gezegd worden. Geweldige snelheid nu met de FRITZ!Box 7581. Dit icm met de nieuwe bèta denk ik dat ik nieuwe AVM C5’s ga aanschaffen.
Grappig business model eigenlijk. Een versie uitbrengen waarbij de eigen DECT’s niet werken. Klant is het zat en verkoopt (oude) Fon’s. Na ruim 1 jaar een versie uitbrengen waarbij alles weer werkt zoals het zou horen. Klant koopt nieuwe C5’s ….

Ik wacht F!OS 7 af met MESH (geweldige toevoeging) en werkende DECT en dan wordt ik weer een enorm blije klant. Smile
Dan komt er ook een einde aan mijn 2 jaar durende (relatie) dip als klant van XS4All. Ik kijk uit naar mijn 25 jarig jubileum als klant van XS4All. Laat dat horloge maar komen ROFL

Kom maar op met F!OS 7 (nu wel goed testen aub!) hoe eerder hoe beter.Thumbs Up
Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.
 
Prutser
Dect werkt hier inmiddels sinds 26 maart zonder problemen met de laatste 7581 beta firmware. Voor de 7490 is een nieuwe Beta kreeg ik per mail door, net geïnstalleerd en dat werkt zoals ervoor. In de release notes:


Internet:
NEW - MyFRITZ! Access to FRITZ!Box without warnung (Let's Encrypt - SSL-certificate)
NEW - experimental detection of malicious activity in your home network

DECT:
NEW - FRITZ!Fon Startscreen can display received faxes
NEW - FRITZ!Fon Mediaplayer: Save and load playlists als .xsfp Files via FRITZ!Nas
NEW - FRITZ!Fon Startscreen for Smart-Home now scrollable
NEW - FRITZ!Fon Support for up to five custom ringtones per FRITZ!Fon
NEW - FRITZ!Fon can now update FRITZ!Box firmware (optional with PIN)
NEW - FRITZ!Box supports Software update of compatible DECT CAT-iq devices (CAT-iq SUOTA)
 
tubejack
De 1e lijn heeft slechts een S/N van 5dB en de 2e maar 6dB. Toch werkt het al 34 days, 21 hours, 17 minutes stabiel Smile Telefoneren met de Fritz fon's C5 gaat uitstekend. Jammer dat de SIP server van XS4ALL geen HD-telefonie ondersteund. Of heb ik het mis? Think
 
Prutser

Quote

tubejack schreef:

De 1e lijn heeft slechts een S/N van 5dB en de 2e maar 6dB. Toch werkt het al 34 days, 21 hours, 17 minutes stabiel Smile Telefoneren met de Fritz fon's C5 gaat uitstekend. Jammer dat de SIP server van XS4ALL geen HD-telefonie ondersteund. Of heb ik het mis? Think


Hier beide op 6dB. 1 seconde "Errors (ES)". En 39 uur, 18 uur, 12 minuten stabiel, DECT werkt prima sinds de laatste Beta. Ik gebruik XS4ALL niet voor SIP, dat zit elders. En ook geen HD overigens. De tegenpartij is vaak boven de HD leeftijd Smile 'k Zal trouwens dat logo maar weer eens aanpassen ...
Gewijzigd door Prutser op 05 mei 2018, 12:46
 
tubejack

Quote

richard01 schreef:
Kom maar op met F!OS 7 (nu wel goed testen aub!) hoe eerder hoe beter.Thumbs Up


Van mij mogen ze ook eerst met een beta komen. Met alle plezier, test ik ook die. Bye-happy
 
tubejack

Quote

Prutser schreef:
Hier beide op 6dB. 1 seconde "Errors (ES)". En 39 uur, 18 uur, 12 minuten stabiel, DECT werkt prima sinds de laatste Beta. Ik gebruik XS4ALL niet voor SIP, dat zit elders. En ook geen HD overigens. De tegenpartij is vaak boven de HD leeftijd Smile 'k Zal trouwens dat logo maar weer eens aanpassen ...


Als de tegen partij een Fritz box heeft en HD telefonie staat aan of op automatisch dan wordt geprobeerd een HD gesprek op te zetten. Dat klinkt een beetje raar.... De tegen partij is hier divers, van jong tot leeftijd genoot. Wat ze gemeen hebben is een Fritz box....
 
richard01
Grappig hoe enorm blij je kan worden van een snelheidsverhoging (via BVDSL)
Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.
 
tubejack

Quote

richard01 schreef:

Grappig hoe enorm blij je kan worden van een snelheidsverhoging (via BVDSL)


Gefeliciteerd Smile Nu Meppele nog.... Hoe snel is je lijn nu?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie