obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
t541hoo

Quote

Prutser schreef:

… Die is duidelijk, ik heb zelf ook 3 fases waarbij er op elke verdieping in mijn huis minstens 2 fases aanwezig zijn, op zolder alle drie vanwege de load van de wasmachine, drogert en de zonnepanelen, in de keuken idem vanwege de kookplaat. ...


Wat jij aan load noemt valt nog beslist binnen wat je een verbruik van een "normaal" huisgezin kan noemen en is geen noodzaak om drie fases in huis te hebben. Waar trek jij de conclusie uit dat je drie fases in huis hebt.
 
Prutser

Quote

t541hoo schreef:

Quote

Prutser schreef:

… Die is duidelijk, ik heb zelf ook 3 fases waarbij er op elke verdieping in mijn huis minstens 2 fases aanwezig zijn, op zolder alle drie vanwege de load van de wasmachine, drogert en de zonnepanelen, in de keuken idem vanwege de kookplaat. ...


Wat jij aan load noemt valt nog beslist binnen wat je een verbruik van een "normaal" huisgezin kan noemen en is geen noodzaak om drie fases in huis te hebben. Waar trek jij de conclusie uit dat je drie fases in huis hebt.


Ik kan je beloven dat ik een verre van "normaal" huisgezin heb qua stroomverbruik. De grap die ik ooit maakte over een kwekerij werd niet in dank afgenomen werd gemeld, dat moeten ze blijkbaar opvolgen ... Daarnaast heb ik het idee toen ik de driefasen meterkast heb aangelegd, berekend en verdeeld, driefasen binnengebracht is door de netwerkbeheerder, een nieuwe 3-fasen meter heb "gekregen" dat niemand het daarna nog heeft gewijzigd Smile
Gewijzigd door Prutser op 21 augustus 2018, 07:11
 
loekf
Ik lees net dat de algemene directeur van XS4ALL, Paul Naastepad, na 3.5 jaar toe is aan een niieuwe uitdaging.

Moeten we de beste man nog een bloemetje sturen als bedankje voor het introduceren van het "beste modem" ?

PS: ik ben al (netjes) los gegaan in de comments op het bericht op de XS4ALL website.
FRITZ!Box 7590 (7.13 - 221.9 Mbps/33 Mbps - Vplus) | FRITZ!Repeater 3000 (7.12) | 2x FRITZ!Repeater 2400 (7.12) | XS4ALL Internet Plus + Bellen Basis
 
lsluijter

Quote

t541hoo schreef:

......
Wat jij aan load noemt valt nog beslist binnen wat je een verbruik van een "normaal" huisgezin kan noemen en is geen noodzaak om drie fases in huis te hebben. Waar trek jij de conclusie uit dat je drie fases in huis hebt.


Alle huizen hier hebben 3 fasen stroom, 3 x 25 ampere. Gewone woonwijk, met honderden rijtjeshuizen. Dat is echt niets bijzonders.
Loek S
 
t541hoo

Quote

Prutser schreef:

… Ik kan je beloven dat ik een verre van "normaal" huisgezin heb qua stroomverbruik. …


Was dan wat duidelijker geweest over de verbruikers die je in huis hebt, want wat je opnoemde was beslist niet voldoende om als "niet normaal" te kwalificeren. Of had dat relaas achterwege gelaten en gelijk gezegd dat je die drie fasen zelf hebt aangelegd.
 
t541hoo

Quote

lsluijter schreef:
Alle huizen hier hebben 3 fasen stroom, 3 x 25 ampere. Gewone woonwijk, met honderden rijtjeshuizen. Dat is echt niets bijzonders.


Het groeiende gebruik van elektrisch/inductie koken en misschien zelfs elektrisch verwarmen maakt het ook wel weer logisch.
 
meppele

Quote

t541hoo schreef:

Quote

Prutser schreef:

… Ik kan je beloven dat ik een verre van "normaal" huisgezin heb qua stroomverbruik. …


Was dan wat duidelijker geweest over de verbruikers die je in huis hebt, want wat je opnoemde was beslist niet voldoende om als "niet normaal" te kwalificeren. Of had dat relaas achterwege gelaten en gelijk gezegd dat je die drie fasen zelf hebt aangelegd.
Beste mede forumgebruikers. Mag ik uit de voorgaande discussies en opmerkingen afleiden dat de 'FRITZ!Box 7581 problemen" allemaal opgelost zijn?
Als we hier van de FB7581 overgaan naar 3 fase krachtstroom (400V, ster- dan wel driehoek geschakeld ;-)) zijn we wel héél offtopic bezig.
-eggie-
Ps. ben al van het gas af, kook op inductie en heb 3 x 25 ampere in de meterkast, waar overigens ook de FB7581 in huist. Tot zover de enige overeenkomst.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Prutser

Quote

meppele schreef:

Quote

t541hoo schreef:

Quote

Prutser schreef:

… Ik kan je beloven dat ik een verre van "normaal" huisgezin heb qua stroomverbruik. …


Was dan wat duidelijker geweest over de verbruikers die je in huis hebt, want wat je opnoemde was beslist niet voldoende om als "niet normaal" te kwalificeren. Of had dat relaas achterwege gelaten en gelijk gezegd dat je die drie fasen zelf hebt aangelegd.
Beste mede forumgebruikers. Mag ik uit de voorgaande discussies en opmerkingen afleiden dat de 'FRITZ!Box 7581 problemen" allemaal opgelost zijn?
Als we hier van de FB7581 overgaan naar 3 fase krachtstroom (400V, ster- dan wel driehoek geschakeld ;-)) zijn we wel héél offtopic bezig.
-eggie-
Ps. ben al van het gas af, kook op inductie en heb 3 x 25 ampere in de meterkast, waar overigens ook de FB7581 in huist. Tot zover de enige overeenkomst.


Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat bij mij de grootste ellende wel voorbij is met de 7581. Dect doet het al maanden zonder enig probleem, alleen nog allerhande features die missen zoals het up/download grafiekje. Op dit moment ben ik dan ook uiterst tevreden Smile
 
tubejack

Quote

Prutser schreef:
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat bij mij de grootste ellende wel voorbij is met de 7581. Dect doet het al maanden zonder enig probleem, alleen nog allerhande features die missen zoals het up/download grafiekje. Op dit moment ben ik dan ook uiterst tevreden Smile


Natuurlijk valt er nog wel wat te wensen. Maar hier, werkt het ook best goed Bye-happy
 
wil
Er was een update van beta software vandaag. (06.98-60543) Ik zie nu een instelling voor mesh networking. Of was dat er al? Mijn repeater 1750 E wil nu niet meer op 5Ghz. Alleen na een herstart werkt het even. Updaten ven de repeater lukt niet. Systeem blijft dan zoeken. Krijg ook geen melding dat software up to date is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie