obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
tubejack
Hoe heb je 7.01 op de 7581 gezet? Gewoon geüpdatet vanaf 6.85 of een beta? of via de 7.01 recovery file?
Ik zelf heb alle apparatuur "vers" geïnstalleerd vanaf de recovery files en géén back-up teruggezet maar alles
met de hand geconfigureerd. Op het telefoonboek na.

chrisvi
Bij mij werkte het ook pas goed nadat ik via recovery blaco gesyart was.

Chris

RuudvanMunster

tubejack schreef:

Hoe heb je 7.01 op de 7581 gezet? Gewoon geüpdatet vanaf 6.85 of een beta? of via de 7.01 recovery file?
Ik zelf heb alle apparatuur "vers" geïnstalleerd vanaf de recovery files en géén back-up teruggezet maar alles

Ik heb geupdate vanaf de 06.85-50446 beta. Ik denk dat ik volgende week maar zo'n volledige recovery ga doen. Maar ik vind dat wel veel gevraagd eigenlijk. FritzBox had wel een betere update procedure mogen leveren na alle ongemakken.

tubejack

RuudvanMunster schreef:

tubejack schreef:

Ik heb geupdate vanaf de 06.85-50446 beta. Ik denk dat ik volgende week maar zo'n volledige recovery ga doen. Maar ik vind dat wel veel gevraagd eigenlijk. FritzBox had wel een betere update procedure mogen leveren na alle ongemakken.

Dat is vreemd Ruud, ik heb beide geprobeerd dus vanaf 6.85 en daarna upgraden naar 7.01 zoals de meeste mensen waarschijnlijk doen. Als vanaf de recovery van 7.01. Beide met goed resultaat. Dan moet ik er wel bijzeggen dat die 6.85 vanaf een recovery file kwam....

EvertB
Ik heb per heden mijn telefoniedienst van XS4all stopgezet. Wordt volgens mij nooit meer iets.
FB7581 met (en zonder) FB7369!

RuudvanMunster
Vandaag voor de tweede keer na de update naar 7.01 een interne verbinding die werd verbroken. Dit keer met de nodige ruis en gekraak....

helderzicht

RuudvanMunster schreef:

Vandaag voor de tweede keer na de update naar 7.01 een interne verbinding die werd verbroken. Dit keer met de nodige ruis en gekraak....

Hier hetzelfde met een externe verbinding, het is het oude liedje maar lijkt minder frequent voor te komen.

chrisvi
Wat voor telefoon gebruiken jullie. Ik heb hier nml totaal geen probleem.

helderzicht

chrisvi schreef:

3maal Fritzfon MT/F

RuudvanMunster

chrisvi schreef:

5 x Fritz!Fon MT/F en 1x DECT Repeater

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 265 16 mei 2019
Mede8er X6003D en Fritz!box 5490 Instelling problemen : 2 14 apr 2019
Geen poorten open fritzbox 7581 Fritzbox : 3 06 apr 2019
1 April 2019, Nieuwe Fritz!Box !! Fritzbox : 2 02 apr 2019
Afstand NT1 naar Fritz!Box 7490 Installatie problemen : 9 28 mrt 2019