obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging (niet...)
Marcel
Op glasvezel is het zo dat Xs4all het "afknijpen" doet in het verkeer naar jou toe. Terug werkt er een ander principe dus de upload wordt niet exact op de aangeven snelheid begrensd.

Bij DSL werkt het bijna het zelfde en er zit in upload geen begrenzer. De upload is sowieso lager dan de download bij DSL.

Hier in het dorp had de ene klant al wel de update gehad en de andere niet en het ligt aan Xs4all die moet aangeven wie op dat moment meer snelheid krijgt.
 
detko
Ik heb een SMART abonnement dat werkte met 30 Mbit en dat doet het nog steeds, ondanks de aangekondigde verhoging naar 40/4 Mbit down/up per 1 juli jl. Ben benieuwd of ik ooit aan de beurt kom met hogere snelheden?
 
fmrama
Hier ook nog geen verhoging. Volgens twitter van xs hopen ze 1 september iedereen overgezet te hebben.
 
Marcel
1 september 2017 of 1 september 2018!?!?
 
Marcel
Dat "niet eenvoudig proces" is een proces van Xs4all en deinfrastructuur is inderdaad al bij gewerkt.

Dit is tweede project wat bij Xs4aal in korte tijd wat slaakt loopt. Wordt eens tijd dat de directeur excuses gaat aanbieden of opstapt.

Oeps....het zijn drie projecten als ik het 7581 debacle meetel.

Een geslaagd traject is er ook moet ik toegeven en dat is het project prijsverhoging 3017.
Gewijzigd door Marcel op 25 juli 2017, 12:07
 
Zeha
Vanavond om 18.00 uur is snelheidsverhoging gerealiseerd. Kwam er achter toen de FritzBox opnieuw werd opgestart.
 
Dutch Viking
Bij mij de avond voordat ze reageerden op een klacht van mij in het klachtenregister van de Consumentenbond. Allee, down is nu in orde, maar up zit nog niet goed.
 
glasman
Ik zit nog op 100/100
Snelheid is 100/100 vandaag de dag (23-2-2018)
Modem: FRITZ!Box 7581 (glasvezel)
 
fmrama
Hier ook nog geen verhoging. Zit nog op 50 met bonding. Zou 80 krijgen.
Volgens de brief van april.
 
doekus
Hier ook nog steeds geen beloofde verhoging naar 160/160. Zit nog steeds op 100/100
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging (niet...)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
Advertentie