obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging (niet...)
PE1PQX
Intussen is de prijsverhoging wel in gegaan, maar nieuwe snelheden nog niet... Zit nog steeds op 100mbit down...
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10,
 
doekus
Wij ook nog steeds op 100 / 100 Sad
Krijg er zo langzamerhand wel genoeg van...
 
meppele
Bofkonten die jullie zijn, ik heb 17/2 en kom nooooooit hoger!
 
fmrama
En dat in centrum Alkmaar??
 
meppele
(En dat in centrum Alkmaar??)

Yep. Straatkast staat op 150 m. aan de overkant van de straat. Mij / ons hierop aansluiten blijkt onmogelijk. Centrale op 1485 m. , verbonden met twee adertjes. Geen pair-bonding mogelijk, geen glas in het verschiet. Ziehier de situatie nabij het stadscentrum van Alkmaar. Heb nu Basic en de DLM schakelt bijna elke nacht om 2.30 uur van 16/2.1 op naar 24/2.2 en weer terug.
Gewijzigd door meppele op 16 augustus 2017, 08:42
 
doekus
Zijn er al mensen die wel de snelheid verhoging hebben gekregen? Het is intussen al 24 augustus en wij hebben het nog steeds niet.
 
fmrama
Die zullen er vast zijn. Ik heb ook nog geen verhoging. Volgens tweet berichten van xs loopt de uitrol tot in september.
 
doekus

Quote

fmrama schreef:

Die zullen er vast zijn. Ik heb ook nog geen verhoging. Volgens tweet berichten van xs loopt de uitrol tot in september.


Bedankt voor de info,
Nu maar afwachten dan of we dan de verhoging wel gaan krijgen. En dan bedoel ik snelheids verhoging en geen abbo kosten verhoging Wink
 
PE1PQX
Ik zit ook nog te wachten, maar XS beweert dat mijn lijn gewoon niet sneller kan. Hier baal ik enorm van.
Ik blijf (als die verhoging er door is tenminste) steken op 106mbit/sec down.
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10,
 
tubejack
Dat klopt toch, als je, je postcode in fourstack bekijkt Think
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging (niet...)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
Advertentie