obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.
mari
SCHANDALIG !!!! meer kan ik er niet van zeggen.
Verzendkosten betalen dacht het niet.
Dan houden ze de versterker maar, heb er 1 in de keuken tevreden maar GRATIS is GRATIS.
En niet met van die onzinnige kleine lettertjes aankomen.
Lijkt wel 1 of ander bedrijfje wat je aan de foon krijgt en dan vast hangt aan een abo.
SCHAAM JE XS4ALL !!!
Ik ben pissig dat merken jullie wel, maar hoe xs4all met zijn trouwe klanten omgaat is te gek voor woorden.
Gewijzigd door mari op 28 juli 2017, 09:12
 
Marcel
Vraag aan diegenen die in de tweede ronde zaten, dus al de 1750e hebben ontvangen, van de WiFi versterker of Xs4all inderdaad de verzendkosten ook werkelijk in rekening heeft gebracht. Het kan immers zo zijn dat zij de verkoop van WiFi versterkers op Marktplaats willen voorkomen door verzendkosten te vermelden.
 
fmrama
10 euro verzendkosten voor een repeater van 80 euro. Een kado voor 70 euro. Wink
 
DeRaaf
Alhoewel ik de versterker echt gratis heb mogen ontvangen heb ik toch enige bedenkingen hoe xs4all deze actie afhandelt. Zie ook op andere gebieden steeds meer (onbenoembare) gaten vallen in hun "klantgerichte" aanpak.

Het komt bij mij over dat deze actie niet doordacht was, en dat nu de kosten van die onbedachtzaamheid op de klanten wordt uitgerold.

Doe dan geen acties, en zorg ervoor dat je als bedrijf de allerbeste producten en service tegen de laagst mogelijke kosten aanbied.
 
mari

Quote

fmrama schreef:

10 euro verzendkosten voor een repeater van 80 euro. Een kado voor 70 euro. Wink


Kom op zeg, je kunt gewoonweg geen verschil maken tussen snelle en langzame klanten als je begrijpt wat ik bedoel.
Zelfs de brief die ze al weet ik hoe lang tevoren sturen is tactiek, veel mensen denken er niet meer aan.
 
fmrama
Ik ben het met je eens! Xs heeft zich aardig vergist. 8800 repeaters zonder verzendkosten is toch 88000 euro . Deze blunder willen ze niet meer maken. Overigens toen ik de bestelling plaatste op 4 juli,, kreeg ik een melding dat er 10 euro verzendkosten en 5 euro administratiekosten moest betalen. Op de uiteindelijke nota stond daar niks meer over.
 
wil
Er worden nu opvallend veel 1750E repeaters aangeboden op marktplaats. Profiteren van de actie van xs4all en dan gelijk te koop aanbieden.
 
mari
En er daarmee voor zorgen dat xs nooit meer iets cadeau gaat geven.
Goed bezig jongen, mentaliteit van ikke ikke ikke
 
fmrama
Ja, dat getuigd van een bepaalde mentaliteit. Ik vind da ni schoon.
 
kaniknietmeerverzinnen
Alleen de handleiding al druk de wlan knop in en wacht tot die verbonden is. Kun je vaak drukken aan uit aan uit hahah. En niet eens een handleiding voor de 7851. Maar ja wps en wps. Ben er wel blij mee nu scheelt toch weer een lang kabel en boven nu wel beter bereik
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Fritz!box 7590 en 7583 WIFI problemen WiFi : 10 05 jun 2021
extra super wifi punten Installatie problemen : 7 17 mrt 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Advertentie