obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
F/UTP CAT5e kabel gezocht
RobEdith
Een niet alledaagse vraag wellicht, maar ik ben op zoek naar +/- 50 meter F/UTP CAT5e - stugge kern - netwerk kabel. Ik vind allerlei sites, waar je alleen 100 meter kunt bestellen, maar dat vind ik als particulier weer net even teveel van het goede.

Eigenlijk zou ik de afgeschermde kabel die KPN gebruikt van het merk Belden (CAT5e 2-paar, dus 4 aders) willen gebruiken, maar dat type ben ik tot nu toe nog nergens tegengekomen.
Huidig modem : Fritz!Box 7581 (07.01) Mesh master
Router : Fritz!Box 4020 (07.01) Mesh repeater
Eerder gebruikt : Fritz!Box 7170, 7360
 
fmrama
Ik heb bij hornbach 4 adrige, 2 pair cat 5 gekocht. Gaat per meter.
Of dit kwaliteit is die je zoekt? Bij mij werkt het voldoende, 4 mtr voor isra naar modem.

http://www.hornbach.nl/shop/UTP-kabel-CAT-5-4P-wit-meterwaren/5197615/artikel.html
 
RobEdith

Quote

fmrama schreef:

Ik heb bij hornbach 4 adrige, 2 pair cat 5 gekocht. Gaat per meter.
Of dit kwaliteit is die je zoekt? Bij mij werkt het voldoende, 4 mtr voor isra naar modem.

http://www.hornbach.nl/shop/UTP-kabel-CAT-5-4P-wit-meterwaren/5197615/artikel.html


Bedankt voor de tip, ik kom dit weekend in de buurt van een vestiging.

Is dit met "stugge" (harde kern). Dit om zoveel mogelijk verlies te voorkomen, ik heb een aantal meters meer nodig, zodat ik uiteindelijk
op de juiste lengte uit kom. Beetje technisch verhaal om dit allemaal uit te leggen, maar ik heb een VDSL+ probleem, die KPN niet zomaar
komt oplossen, aangezien de lijn volgens hun normen in orde is en dat klopt ook wel.
Huidig modem : Fritz!Box 7581 (07.01) Mesh master
Router : Fritz!Box 4020 (07.01) Mesh repeater
Eerder gebruikt : Fritz!Box 7170, 7360
 
fmrama
Neen, ik zie nu dat je stugge kabel zoekt.
Kijk hier eens, is ook per meter.

https://www.netwerkkabelshop.nl/netwerkkabel/cat5e-kabel?n53_lengte=31595
 
RobEdith
Geeft niet, bedankt ook voor die andere link.

Eerdaags even in de KPN XL winkel kijken of ze wellicht daar de kabel hebben, die monteurs
normaliter ook gebruiken. Zal wel niet, maar goed, toch maar even proberen en andere op
zoek naar een goed alternatief.
Huidig modem : Fritz!Box 7581 (07.01) Mesh master
Router : Fritz!Box 4020 (07.01) Mesh repeater
Eerder gebruikt : Fritz!Box 7170, 7360
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'F/UTP CAT5e kabel gezocht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
7.12 image gezocht Fritzbox : 12 14 apr 2020
Gebruik 1 kabel en switch voor zowel internet en tv XS4ALL Glasvezel diensten : 3 20 nov 2017
Internet en TV over een kabel TV Problemen : 1 02 jan 2017
Tweede tv aansluiten met kabel op fb 7390 Algemeen : 4 30 jan 2015
Oproepkracht(en) gezocht! Algemeen : 2 28 jul 2009
Advertentie