obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
xs4all gegevens nodig bij modem instellen?
jammer1
Hallo allemaal,

ik heb sinds een aantal dagen glasvezel van xs4all.
de monteur heeft mijn modem aangesloten(een fritz! box 5490)

nu wil ik een port openen maar ik kom niet in me modem via http://192.168.178.1/
hij heeft de wachtwoord verandert(die onder de modem staat werkt niet.

nu kan ik hem wel resetten maar dan moet ik een paar gegevens invullen die ik niet heb.(dat zag ik in de handleiding op de site)

Quote

vul bij Internet telephone number uw 10-cijferig telefoonnummer in. Let op: Gebruik hier geen spaties, leestekens of koppeltekens.

Vul bij Password uw wachtwoord in. Deze vindt u in de brief die u over uw telefoonnummer(s) heeft gekregen.


is dit echt dan nodig?
of werkt het dan ook zonder dat in te vullen?
alvast bedankt
 
Marcel
Ik zou zeggen bel de helpdesk van Xs4all en misschien kunnen zij van hun kant helpen helpen zonder reset.
 
tubejack

Quote

jammer1 schreef:
is dit echt dan nodig?
of werkt het dan ook zonder dat in te vullen?
alvast bedankt


Ja is echt nodig. Als het goed is heb je een of 2 gele XS4ALL brieven gekregen waar het in staat.
 
jammer1
Ja heb meerdere brieven gekregen.
Op de achterland staat wat gegevens.

Loginnaam bij xs4all
Ordernummr
Relatienummer

Zijn dit de goede gegevens die ik nodig heb?
En welke telefoon nr zal ik moeten invoeren of maakt dat niet veel uit?
 
Gondelier

Quote

jammer1 schreef:

Ja heb meerdere brieven gekregen.
Op de achterland staat wat gegevens.

Loginnaam bij xs4all
Ordernummr
Relatienummer

Zijn dit de goede gegevens die ik nodig heb?
En welke telefoon nr zal ik moeten invoeren of maakt dat niet veel uit?


De vraag blijft nog steeds open staan "Heb je al contact opgenomen met XS4ALL" ??

Je schrijft over meerdere brieven, je noemt er hier maar een, en deze moet je dus niet hebben, hier staan de NAW gegevens die je nodig hebt bij het telefonische en schriftelijke contact met XS4ALL.
Succes.
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
meppele

Quote

jammer1 schreef:

Ja heb meerdere brieven gekregen.
Op de achterland staat wat gegevens.

Loginnaam bij xs4all
Ordernummr
Relatienummer

Zijn dit de goede gegevens die ik nodig heb?
En welke telefoon nr zal ik moeten invoeren of maakt dat niet veel uit?
Niets is belangrijker dan het invoeren van het juiste 10 cijferige telefoonnummer (jouw nummer) en het juiste wachtwoord dat bij je telefoonabonnement hoort. Anders wordt je nummer nooit in de XS4ALL systemen geaccepteerd.

IK zou zeggen, leg alle brieven voor je op tafel en bel (eventueel mobiel) met de Helpdesk van XS4ALL: 020 398 76 66. Hier helpt men je op weg en is het zo gepiept! Als je nummer al bij XS is aangemeld is is bellen met de helpdesk gratis.

Ik kan me overigens moeilijk voorstellen dat een monteur ongevraagd het toegangswachtwoord van je Fritzboz heeft wijzigt.
Gewijzigd door meppele op 27 mei 2018, 16:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xs4all gegevens nodig bij modem instellen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
7583 VDSL - Admin timeout zetten voor modem portal Fritzbox : 7 26 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie