obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox bridge modus en tv modus via eigen router
Izelgv
Beste Forumleden,

Wanneer ik mijn Fritzbox in bridge modus zou zetten en mijn tv modums van xs4all op mijn eigen router zet via powerline adapters gaat dat dan werken of krijg ik dan geen goeie tv ??

Graag jullie mening

Groet

Edwin
 
tubejack

Quote

Izelgv schreef:

Beste Forumleden,

Wanneer ik mijn Fritzbox in bridge modus zou zetten en mijn tv modums van xs4all op mijn eigen router zet via powerline adapters gaat dat dan werken of krijg ik dan geen goeie tv ??

Graag jullie mening

Groet

Edwin


Nou Edwin,

Op diverse fora en in de nieuwsgroepen van XS4ALL heeft daar het e.e.a. over gestaan.
Simpel vind ik het het niet. De 7581 heeft officieel geen bridge mode. Powerline adapters zou ik zelf niet snel gebruiken i.v.m. storing die die dingen kunnen veroorzaken. Gewoon gaten boren en UTP kabels trekken, minimaal CAT5E.

Je eigen router kun je makkelijk aansluiten via een exposed host, dat werkt hier prima. Of dan ook je TV werkt is lang niet altijd het geval, vandaar dat ik die met een aparte UTP kabel rechtstreeks op de Fritzbox heb aangesloten.

Of je moet glas hebben.... daar staan kant-en-klare configuraties voor samen met een Edge router op het www.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox bridge modus en tv modus via eigen router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Nest Mini (2nd gen) en Fritzbox 7583 Fritzbox : 1 28 sep 2021
Advertentie