obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken
F secure netwerkverbinding storing
hhartog
Na installatie van F secure komt er een storing in de netwerkverbinding. Mijn netwerkkaart ziet geen verbindingen meer en ik kan dus ook niet meer het internet op. Ik ga f secure eerst maar eens de installeren..
 
fredzee
Heb ik ook gehad. Na installatie op desktop met Vista (waarbij McAffee automatisch verwijderd werd): geen netwerk.
F-secure verwijderd; opnieuw installeren gaf een probleem omdat niet alle mappen waren verwijderd. Map f-secure kon ik niet verwijderen dus maar hernoemd. Daarna lukte de nieuw installatie wel maar daarna nog steeds geen netwerk. Vriendelijke jongen van de helpdesk gebeld maar die kon me eigenlijk ook niet echt verder helpen. Na wat eigen speurwerk bleek de netwerkkaart niet te zijn toegevoegd als vertrouwde kaart; handmatig aangepast, gerestart maar nog steeds geen resultaat.
Firewall uitgevinkt, gerestart, firewall weer aangezet, gerestart en toen deed hij het.
Enige probleem is dat ik de virustables niet kan updaten, omdat f-secure niet kan connecten naar zijn eigen administratieserver Frown

Volgende taak: installeren op laptop. Eerst maar McAffee er handmatig afgehaald waarna installatie goed verliep. Alleen: ik kan niet meer bij mijn Pogoplug waar ik al mijn werk op heb staan Sad Programma's die daar naar toe connecten bij startup, crashen gewoon.

Op verzoek van de helpdeskmedewerker nog wel een logbestand naar f-secure gestuurd. Die hebben me een aantal reparatietooltjes toegestuurd. Als die niet zouden werken dan moest ik alles maar opnieuw installeren...

Vervolgens maar Norton besteldCool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'F secure netwerkverbinding storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
F-Secure Banking Protection banner beveiligingssoftware : 5 08 feb 2021
Traag updaten F-Secure SAFE beveiligingssoftware : 1 26 dec 2020
storing en 2.4Mhz en 5Mhz Algemeen : 9 14 dec 2020
F-Secure & Microsoft Edge Chromium beveiligingssoftware : 3 19 mrt 2020
Samsung tablet crash na F-secure installatie Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 08 aug 2019
Advertentie