obey-robots.txt
26 Mei 2018, 10:11
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 80% [147 stemmen]
80% [147 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 5% [10 stemmen]
5% [10 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [23 stemmen]
13% [23 stemmen]

Stemmen: 184
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Steun ons
DealeXtreme
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken

F secure netwerkverbinding storing

hhartog
Na installatie van F secure komt er een storing in de netwerkverbinding. Mijn netwerkkaart ziet geen verbindingen meer en ik kan dus ook niet meer het internet op. Ik ga f secure eerst maar eens de installeren..

fredzee
Heb ik ook gehad. Na installatie op desktop met Vista (waarbij McAffee automatisch verwijderd werd): geen netwerk.
F-secure verwijderd; opnieuw installeren gaf een probleem omdat niet alle mappen waren verwijderd. Map f-secure kon ik niet verwijderen dus maar hernoemd. Daarna lukte de nieuw installatie wel maar daarna nog steeds geen netwerk. Vriendelijke jongen van de helpdesk gebeld maar die kon me eigenlijk ook niet echt verder helpen. Na wat eigen speurwerk bleek de netwerkkaart niet te zijn toegevoegd als vertrouwde kaart; handmatig aangepast, gerestart maar nog steeds geen resultaat.
Firewall uitgevinkt, gerestart, firewall weer aangezet, gerestart en toen deed hij het.
Enige probleem is dat ik de virustables niet kan updaten, omdat f-secure niet kan connecten naar zijn eigen administratieserver Frown

Volgende taak: installeren op laptop. Eerst maar McAffee er handmatig afgehaald waarna installatie goed verliep. Alleen: ik kan niet meer bij mijn Pogoplug waar ik al mijn werk op heb staan Sad Programma's die daar naar toe connecten bij startup, crashen gewoon.

Op verzoek van de helpdeskmedewerker nog wel een logbestand naar f-secure gestuurd. Die hebben me een aantal reparatietooltjes toegestuurd. Als die niet zouden werken dan moest ik alles maar opnieuw installeren...

Vervolgens maar Norton besteldCool

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'F secure netwerkverbinding storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
F-secure & macOS 10.13 (High Sierra) beveiligingssoftware 10 15 maart 2018, 14:17
24u storing Dat kan toch niet meer!!! Klacht over XS4ALL 2 29 augustus 2017, 09:21
F-secure blijft zeuren over instellen SafeSearch beveiligingssoftware 5 16 juli 2017, 13:17
Mobiel internet storing snelheid XS4ALL Mobiel Internet Go, Start, Lite en Basic 2 16 juni 2017, 13:05
Storing Frizbox 7490 - ALWEER! Fritzbox 5 09 april 2017, 13:29
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| rudivd00:11:51
| jammer100:25:34
| RonvanVeen00:34:06
| Yobotje01:26:18
| helzing01:48:50
| Gondelier09:52:00
| chefke12:50:25
| LouisL14:51:44
| GL2814-115:22:29
| Woody15:40:15
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.