obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
update firmware fb 7360 naar FRITZ!OS 06.01
glockenklang
Heeft iemand voor mij een recovery image voor de 7360? 5.24 of 5.51 is ok?

Alvast bedankt,
Roel
 
fghendriks
Roel,

Check je pb. Recovery image is onderweg.

Groetjes,
Francien
 
glockenklang
Hoi Francien,

Dank voor de 6.01 versie. Heb je misschien ook een 5.24 of 5.51 versie voor mij?

Alvast bedankt?
Groet,
Roel
 
fghendriks
Helaas kan ik je daar niet aan helpen. Sorry, Roel.
 
Yobotje

Quote

glockenklang schreef:

Hoi Francien,

Dank voor de 6.01 versie. Heb je misschien ook een 5.24 of 5.51 versie voor mij?

Alvast bedankt?
Groet,
Roel


Roel, ik kan je helpen aan beide versies voor de 7360.
Groet, Theo
 
Access
Indien gewenst wil ik de verschillende firmware versies en recovery files hier wel op de website plaatsen.

Dat kan via "Download inzenden" in het navigatie menu of naar het mail adres van de site. Zie een notificatie of je registratie mail van deze site.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
glockenklang
Prima idee!
 
Yobotje
Inmiddels geupload. Heb het kort en bondig gehouden, is voor mij geen alledaagse koek het uploaden van bestanden naar XS4ALL.
Succes en hopelijk lost dit jullie problemen op.
Groet, Theo
 
Access
Ik vrees dat het mis is gegaan. Even de instellingen nagekeken en de max bestanstands grootte was 14 kb. Nu ingesteld rond de 4,3 Mb.

Quote

Max. bestandsgrootte: 4.29MB / Toegestane bestandstypes: .zip .rar .tar .bz2 .z7 .gz


Hoe groot zijn de bestanden? Als het groter dan 4,3 Mb moet zijn dan moet ik het nog even ophogen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Yobotje

Quote

Access schreef:

Ik vrees dat het mis is gegaan. Even de instellingen nagekeken en de max bestanstands grootte was 14 kb. Nu ingesteld rond de 4,3 Mb.

Quote

Max. bestandsgrootte: 4.29MB / Toegestane bestandstypes: .zip .rar .tar .bz2 .z7 .gz


Hoe groot zijn de bestanden? Als het groter dan 4,3 Mb moet zijn dan moet ik het nog even ophogen.


Beide bestanden zijn 15,5 mb
Groet, Theo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'update firmware fb 7360 naar FRITZ!OS 06.01', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Advertentie