obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Beeld bevriest
Inforius
Sinds enige tijd heb ik last van freeze frames. He vinden plaats na 23:00h. Als ik dan van zender wissel en terug gaat het weer, totdat het beeld weer bevriest. Tot op heden had ik alleen last bij de HDTV kanalen,aar nu gebeurde het ook op kanaal 661.
Is er iemand met dezelfde klacht?
Ik heb een 5490 modem en glasvezel. Internet gaat prima.
 
Gieter
Zodra de ontvanger gek doet, reset ik hem helemaal.
Software en instellingen wissen.
Dan werkt hij weer een paar maand goed.
2 keer geel werkt minder goed als via aan/uit knop.
Waarom dat zo is, weet ik niet.(heb het van de helpdesk)
 
Inforius
Bedankt Gieter, ga het meteen uitproberen. (Vreemd genoeg had ik voorheen (toen nog abo bij KPN) hier nooit last van. Begrijp ook niet waarom het alleen laat 's avonds gebeurt)
 
Gieter
Het gebeurt vooral als er wijzigingen zijn.
Sinds dat ik een HMB2260V2 heb, gaat het langer goed.
 
RuudSint
Ook aan deze zijde veel last van bevriezende beelden, nu al ruim 2 weken, en zelfs meldingen dat de zender niet beschikbaar is, ook overdag. Nooit zoveel beeldproblemen gehad maar sinds KPN melding maakt van overname komt er steeds meer naar boven. De naam blijft "misschien" maar de service is ver te zoeken. Kan niet wachten tot Freedom in de lucht is...

Oja, resetten helpt niet en ik heb GEEN 4k tv, gewoon 1080HD.
 
Inforius
Heb 1 toestel aangesloten via wifi versterker van Fritz. Heel regelmatig, na middernacht klachten van stilstaand beeld. Alles herstart, maar weinig resultaat. Versterker op andere plek ingestoken en klachten nu incidenteel. Oorzaak m.i. niet in ontvanger, maar niveau hoger. Heb andere tv rechtstreeks aangesloten op Fritzbox. Toch komt uitval nog steeds voor, maar vreemd genoeg pas na middernacht.
 
Gondelier

Inforius schreef:

Heb 1 toestel aangesloten via wifi versterker van Fritz. Heel regelmatig, na middernacht klachten van stilstaand beeld. Alles herstart, maar weinig resultaat. Versterker op andere plek ingestoken en klachten nu incidenteel. Oorzaak m.i. niet in ontvanger, maar niveau hoger. Heb andere tv rechtstreeks aangesloten op Fritzbox. Toch komt uitval nog steeds voor, maar vreemd genoeg pas na middernacht.


Ik kan me niet voorstellen dat dit überhaupt goed kan werken met een Fritz!Repeater.
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Inforius
Misschien niet voor te stellen, maar het gaat op zuch, prima. Overigens vertoonde vanavond om 19:00u de tv in de woonkamer de "freeze"kurenFrown
 
lsluijter

Gondelier schreef:

Inforius post=10970

Heb 1 toestel aangesloten via wifi versterker van Fritz. ........


Ik kan me niet voorstellen dat dit überhaupt goed kan werken met een Fritz!Repeater.


Een paar maanden geleden viel mijn DEVOLO uit die jarenlang mijn TV van een LAN verbinding had voorzien, en sinds die tijd hangt de TV probleemloos aan de 1750E. Met de DEVOLO had ik regelmatig schokkerig beeld, maar nog niet gezien met de 1750E repeater.

Op het tabblad Wireless> Radio channel staat Optimize wireless transmission for live TVaangevinkt.
Loek S
 
Gondelier

Inforius schreef:

Misschien niet voor te stellen, maar het gaat op zuch, prima. Overigens vertoonde vanavond om 19:00u de tv in de woonkamer de "freeze"kurenFrown


@inforius
Oke, een maand of 3 geleden heb ik contact gehad met AVM of het mogelijk was een 1750E voor IPTV/STB te gebruiken, het werd toen een beetje weggelachen en het kon dus niet en helaas heb ik het ook ook niet uitgeprobeerd.
Mijn Devolo 500 was toen ook kapot en heb er toen twee via Marktplaats gekocht.

Dus sorry voor mijn reactie.
Ik ga het ook eens uitproberen en bedankt.
Thumbs Up
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld bevriest', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Love nature 4K zwart beeld! Algemeen : 3 08 mei 2020
TV beeld op zwart, geluid gaat door. TV Problemen : 19 01 feb 2020
Netflix regelmatig even stilstaand beeld TV Problemen : 1 06 nov 2018
Beeld en geluid niet synchroon TV Problemen : 9 01 jan 2017
Advertentie