obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
E-mail is niet prive.
Rutger
Ik wens mijn e-mail compromisloos te kunnen gebruiken voor elk legaal doel waarvoor men zijn e-mail normaliter gebruikt. Echter..
Een poging zaken te doen met Microsoft, zoals een abonnement op Office 365, of mijn e-mailadres als Microsoft account gebruiken in Windows 10, blijkt niet mogelijk. Er volgt dan een foutmelding, omdat het adres is geregistreerd als "Van werk of school".

Bij contact met de HD volgt een enorm gedraai, men begrijpt niet waar ik het over heb. Een brief aan XS4ALL wordt gewoon niet beantwoord en nogmaals de HD levert het ongelooflijke antwoord dat ik moet klagen bij Microsoft.

Iemand die kan vertellen welke "vriendelijke" methoden nog mogelijk zijn om dit opgelost te krijgen? work arounds zijn onaanvaardbaar. Ik ben niet meer de jongste en als ik ooit kom te overlijden, moet mijn totaal digibete vrouw zonder flauwekul dat ene adres kunnen gebruiken.

Of is dit alleen nog iets voor juridische route: de Geschillencommisie Telecommunicatie?
 
sciurius
Als ik je goed begrijp dan wordt jouw "xx@xs4all.nl" mail adres door Microsoft gezien als "van werk of school", terwijl dat niet het geval is. Ik meen tussen de regels door te lezen dat je ervan uitgaat dat dat voor alle "@xs4all.nl" adressen geldt. Als dat laatste het geval is, dan is het inderdaad een XS4All probleem. Maar ik heb daar nog nooit van gehoord.
Als het alleen om jouw mail account gaat dan lijkt me dat je je daarvoor tot Microsoft moet wenden.
 
fmrama
Het blijkt dat meerdere providers hiermee kampen, zo ook kpn.
Zie: https://zakelijkforum.kpn.com/mijnkpn-apps-29/foutmelding-bij-aanmaken-e-mail-adres-in-microsoft-account-11608
Of de aangedragen oplossing voor u wenselijk is?
 
Gieter
Als ik ga zoeken bij Microsoft, zie ik dat ze 2 soorten accounts hebben.
"Werk of School Account" en "Persoonlijk Microsoft-Account"
Blijkbaar is dat adres al bekent bij Microsoft en kan het niet nog eens gebruikt worden.
Aangeraden wordt om in te loggen op https://my.visualstudio.com/
je ziet dan weer de 2 account types.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mail is niet prive.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V-mail via E-mail Algemeen : 20 20 aug 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
foutmelding 552 5.2.0 bij doorzenden mail Algemeen : 3 27 jul 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Advertentie