obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Eerste installatie na verhuizing
Jasjam
Ik ben al sinds 8 november bezig om internet en tv te krijgen op mijn nieuwe adres. Kreeg ik vanavond een mail dat er pas op 16 december een monteur gaat komen ?
Waarom niet meteen na de Kerst of na Oud en Nieuw?
 
tubejack

Jasjam schreef:

Ik ben al sinds 8 november bezig om internet en tv te krijgen op mijn nieuwe adres. Kreeg ik vanavond een mail dat er pas op 16 december een monteur gaat komen ?
Waarom niet meteen na de Kerst of na Oud en Nieuw?


Tja tegenwoordig zijn er m.i. steeds minder mensen die iets met hun handen kunnen. Monteurs, loodgieters, elektriciën's etc. zijn daarom schaars. Verder is het imho ook KPN's eigen schuld. Bezuinigen op personeel en wat ik zo hoor veel tijddruk.
Gewijzigd door tubejack op 08 december 2019, 06:50
 
Jasjam
Ja en dan wordt er gezegd dat het software matig niet kan. Is gewoon onzin. Gaat om de handen die zij niet hebben!
 
tubejack

Jasjam schreef:

Ja en dan wordt er gezegd dat het software matig niet kan. Is gewoon onzin. Gaat om de handen die zij niet hebben!


Dat 1e kan kloppen, als er fysiek draadjes aangelegd/aangesloten moeten worden. Verder is het vervelend als je moet wachten. Maar als u zo afhankelijk bent van het internet? Waarom geen 4G als back-up? Volgens mij was/is dat een optie bij het aanvragen van een nieuwe lijn.

Wij hebben hiervoor ooit een extra 4G Fritzbox 6820 voor gekocht en zitten nooit meer zonder internet. TV kijken is hier niet zo belangrijk.
 
Jasjam
Het gaat er niet alleen om dat ik nu wel beperkt kan internetten met een hotspot, maar het gaat er ook om hoe je als klant wordt behandeld en van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik betaal als vaste klant al behoorlijk veel. Ik heb nu ook geen tv en ben niet van plan allerlei dingen te kopen terwijl xs4all het probleem zelf moet gaan oplossen. Elke keer wordt er gezegd er staan 5 werkdagen voor, nou die zijn wel een keer op!
 
tubejack

Jasjam schreef:

Het gaat er niet alleen om dat ik nu wel beperkt kan internetten met een hotspot, maar het gaat er ook om hoe je als klant wordt behandeld en van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik betaal als vaste klant al behoorlijk veel. Ik heb nu ook geen tv en ben niet van plan allerlei dingen te kopen terwijl xs4all het probleem zelf moet gaan oplossen. Elke keer wordt er gezegd er staan 5 werkdagen voor, nou die zijn wel een keer op!


5 werkdagen? Zo snel? Wat vreemd. Ik heb het even voor u nagekeken op 19 september 2016 is onze VDSL lijn aangevraagd en 17 oktober is het werkend opgeleverd. Dus 4 weken. Ik kon ook binnen één dag via 4G tijdelijk worden aangesloten aangesloten, maar moest daar dan extra voor betalen. Heb ik toen niet gedaan. Tegenwoordig krijg je gratis een 4G sim kaartje, die kun je overal instoppen. M.a.w. ik kan me niet voorstellen dat een verhuizing zo snel geregeld kan worden. Vroeger moest je dat minstens een maand van te voren aanvragen., liefst nog eerder.
 
Jasjam
Er wordt eerst gezegd dat de voorlopige opleverdatum 17 november is. Daarna gebeld, wordt er gezegd dat er 5 werkdagen voor nodig zijn dat KPN op afstand kan bepalen dat het geïnstalleerd kan worden. Na een week; nee ligt nu bij een andere afdeling daar duurt het ook weer 5 werkdagen. Zoals ik al zei: afgelopen vrijdag een mail dat het tot maandag de 16e duurt voordat er een monteur komt. Er is nooit gezegd dat het een maand of 5 weken kan duren.
 
tubejack
Erg vervelend. Maar wat anders, een verhuizing regel je toch maanden van te voren? Je wilt toch niet zonder internet zitten?. Ik snap het niet, sorry. Ik hoop dat het snel opgelost is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eerste installatie na verhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Actie XS4ALL: Eerste 4 maanden 50% korting op Internet, TV en Bellen. Algemeen : 1 27 aug 2020
Samsung tablet crash na F-secure installatie Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 08 aug 2019
Sites doen het niet goed na installatie F-Secure beveiligingssoftware : 1 22 jan 2019
Installatie f-secure blijft hangen beveiligingssoftware : 2 17 okt 2018
installatie zonder problemen Fritzbox : 2 26 mei 2017
Advertentie