obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
ISDN Quatrovox en Frotzbox
Jaap
Quatrovox aangesloten op Fritzbox. handleiding Fritzbox is tamelijk slecht geschreven. Lijsten en invulformulieren worden wel genoemd in de help, maar er wordt niet bij vermeld waar die lijsten en invulformulieren precies te vinden zijn in de browserschermen. Er worden menuonderdelen genoemd die niet bestaan (bijv. Extension bij telefoon)
Maar, wat ik ook doe, ik krijg alleen maar ingesprektonen en bij mobiel bellen naar mijn vaste nummer alleen maar de melding dat het mobiele (! het gaat om een vast isdn nummer) onbereikbaar is. Bij bellen naar buiten alleen inbezettonen.
In de Fritzbox staat wel dat er telefoonnummers moeten worden ingevuld, maar niet welk nummer (lokaal nummer of tiencijferig nummer?)
Ik heb de quatrovox opnieuw met fabrieksinstellingen ingesteld.
Bij uitproberen van de verbinding met click to dial is er geen resultaat. de telefoons doen het wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ISDN Quatrovox en Frotzbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vragen Fritzbox 7170 & 7360 wat betreft splitter en ISDN centrale Fritzbox : 5 12 mrt 2015
Fritz!box met ISDN toestellen - **-interne nummers Eigen telefoon netwerk : 1 08 jun 2014
FritzBox 7340 zonder FON SO niet geschikt voor ISDN Algemeen : 6 17 jun 2011
XS4ALL laat ISDN gebruikers in de kou staan Fritzbox : 6 06 jun 2011
Fritzbox 7170 als ISDN en Fritzbox 7340 Algemeen : 4 02 mrt 2011
Advertentie