Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
Vanaf 16 april 2012 "Herhaaldelijke reeks opnames instellen" niet meer mogelijk
eriknagel
Nu KPN met een iOS app is gekomen waarmee je opnames kan inplannen http://itunes.apple.com/nl/app/id4850...29145?mt=8

Verwacht ik dat Xs4all toch ook snel met zoiets kan/zal komen.


Edit: Link klikbaar gemaakt.
Gewijzigd door Access op 30 July 2012, 13:40
 
megane
Ten aanzien van dit probleem heb ik in maart mijn onvrede uitgesproken. Met onderstaan antwoord wordt je door XS4all het bos ingestuurd.

"Ik vind het jammer te horen dat u niet te spreken bent over de aanstaande wijziging. Wij voeren wijzigingen immers door om de klant tevredenheid te verbeteren. Ik vind het jammer te horen dat u dit niet zo ervaart.
Helaas hebben wij de mogelijkheid niet om de wijzigingen niet door te voeren bij klanten die dit niet willen."
 
d0t
Meer dan dit antwoord is er niet te melden.

Alle klanten zijn schriftelijk geconformeerd waarbij de wijzigingen (ook de nadelige) zijn vermeldt. Hierbij is de mogelijkheid gegeven tot opzeggen van de dienst omdat het een wijziging betrof in de dienst.

Er wordt gewerkt aan oplossingen voor de EPG en herhaald opnemen. Wanneer deze beschikbaar komt is helaas niet bekend.
 
warm
Goed dat ik dit nu lees. We zouden overstappen naar Xs4all TV, maar gaan dit morgen afzeggen (nog binnen de officiële termijn hiervoor!). Geen herhaald en tijd opnemen is niet acceptabel.
 
hamster
TAART! Cheer Het is vandaag een jaar geleden dat herhaaldelijk opnemen onmogelijk is geworden bij xs4all......

Toch maar weer even gebeld.
Strekking is dat het er nog niet is (goh) en dat het xs4all product(management)team "ermee bezig is"; de intentie is nog steeds dat het terug komt, maar enige voorspelling dan wel toezegging over wanneer komt er niet.
Kortom: we zijn nog geen steek verder. Cry
 
minne
Ik had me aangemeld bij XS4ALL om mijn ADSL abonnement om te zetten naar glas incl bellen en televisie wanneer bij ons de minimale 30% voor Reggefiber gehaald wordt.
Nu dat het geval is kreeg ik een bevestiging van mijn aanmelding van XS4ALL. Ik heb gereageerd dat ik een voorbehoud maak v.w.b. televisie, o.a. in verband met de problemen die in dit topic genoemd worden.

Hun reactie was: "In uw mail geeft u aan dat het televisieaanbod van XS4ALL u momenteel niet bevalt. Wat jammer om dit te vernemen. " Dat was alles.

Nu dit probleem na een jaar nog niet is opgelost heb ik de indruk dat XS4ALL afglijdt naar KPN niveau. Een zorgwekkende gedachte.

Glasvezel wordt volgens de planning pas in het vierde kwartaal tot aan mijn meterkast aangelegd, dus ik hoop dat tegen die tijd het aanbod verbeterd wordt.
 
hamster
En hoppa, weer een nieuw antwoord/standpunt van de klantenservice.

"Herhaald opnemen gaat er niet komen, vanwege blabla....cloud...blabla...beperkte capaciteit...blabla."
Hoezo "beperkte capaciteit"? Als ik handmatig iedere dag het achtuurjournaal opneem, neem ik toch net zoveel op als dat automatisch zou gebeuren?

Je kunt 10 keer bellen met xs4all en dan krijg je 10 verschillende antwoorden.
Medewerkers van de xs4all klantenservice zijn onderling niet op de hoogte van wat men communiceert over dit punt naar klanten.

Op 16 april kreeg ik nog als antwoord dat het xs4all product(management)team "ermee bezig is" en de intentie er nog steeds is dat het terug komt. Dan zijn ze in de afgelopen maand ineens gaan nadenken of zo?
Aan mijn hoela, zeg ik dan maar.

Ik wil niet weer iets anders zoeken qua TV maar je wordt er bijna toe gedwongen. Lijkt wel een aan KPN gerelateerd bedrijf....
 
CMolenaar
We zijn weer 4 maanden verder.
Nog nieuwe ontwikkelingen?

Medio oktober/november dit jaar ga ik van Pack (had vroeger adsl maar was te traag, dus nu ziggo internet en xs4all pack ivm mail) over op glasvezel. Ik zal dus binnenkort wel gebeld worden voor definitieve pakket.
In eerste opgave heb ik gezegd glas basis en alleen bellen.
Televisie is wel interessant, maar niet met brakke decoder. Ooit al eens gehad toen ze net begonnen waren met tv (over mijn 8mb adsl lijn) kansloos verhaal was dat.

Al meer info over herhalend opnemen? Of nog steeds zelfde drama?
 
minne
Ik heb dezelfde vraag. Ook hier wordt over twee à drie maanden glasvezel aangesloten.

Is het nu ook mogelijk handmatig te programmeren ipv twee à drie dagen vooruit met de EPG?
 
F1
Xs heeft geen eigen tv diensten, maar levert tv van KPN. Het is nogal een brak systeem met veel problemen. Het blijkt dat medewerkers (ook op de helpdesk) het systeem moeten verkopen omdat klanten die meer diensten afnemen, minder snel zouden opzeggen.
Het probleem met herhalende opnames is een softwarematig probleem dat door kpm opgelost moet worden. Het staat al heel lang op de planning, maar er is volgens mij geen zicht op een oplossing..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf 16 april 2012 "Herhaaldelijke reeks opnames instellen" niet meer mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 Sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 Mar 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 Jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 Nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 Oct 2020
Advertentie