obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
GUIDION monteur komt niet opdagen
xs4all-gebruiker-001
XS4ALL besteld met monteur: wat gebeurt? De man komt zonder enig bericht gewoon niet opdagen!

Ik heb zelf alles maar in elkaar gezet: 15 minuten werk incl gaten boren, ophangen, kabels aansluiten en configureren.
Hoe ze bij GUIDION aan een uur werk komen, is mij een raadsel.

Voor ons geen GUIDION meer.

Groet,

Frank
 
Access
Was het een actie met gratis monteur of heb je daar extra voor moeten betalen?

In het laatste geval zou ik dit geld terugvorderen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wortellica
Ik vind dit echt zo asso, wat denken die gasten welSad Moest er nog eens bijkomen dat je je geld niet terug krijgt.
Gewijzigd door wortellica op 20 januari 2013, 17:26
 
xs4all-gebruiker-001
Het was inclusief monteur, dus een beetje "gratis".

Afgezien van GUIDION werkt alles wel naar behoren: overgestapt van Online die niet meer dan 1 Mbps kon/wilde leveren, heb ik nu 2,5 Mbps. Een hele vooruitgang.
En nu wachten op 4G of glasvezel....

Groet,


Frank
 
JeffreyBT
Dat er 1 monteur tussen zit die zijn werk niet goed doet of misschien niet kon afbellen om de een om andere reden kan altijd. dat de rest van de monteurs dat ook doet is zeker niet ik hoor over guidion veel goede dingen, en zo scheer jij iedereen over een kamp, ik zeg toch ook niet dat ik nooit meer na de albert heyn ga omdat 1 vakkenvuller de schappen verkeerd vult.

1 uur tijd heb je zo vol, ik weet niet hoe snel jij boort en alles aansluit maar je hebt alleen al 1 kwartier nodig voor de 2 restarts die de fritz nodig heeft om geconfigureerd te worden.
niet alle isra's zijn evenfijn hier was de monteur wel anderhalf uur bezig(incl TV) en heeft zeer keurig zijn werk gedaan en was ook op tijd.

voor ons wel Guidion!
 
Berend Jansen
Guidion heeft in ieder geval één prima monteur, die (in mijn geval) ook buiten werktijd op zaterdag een modem kwam vervangen.
Hulde dus! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GUIDION monteur komt niet opdagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
Advertentie