obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
tiptel IP280 werkend krijgen met fritxbox 7390
sander
Beste lezers,

Ik heb een aantal siemens gigasets werkend op de dect functionaliteit van de fritzbox. Nu heb ik IP telefoons gekocht omdat ik daarmee makkelijker headsets kan gebruiken.

Het lukt mij niet om de IP telefoon werkend te krijgen met de fritzbox. Ik kan wel via de SIP server van xs4all een lijn naar buiten krijgen maar inkomend doet het niet en ik kan ook niet doorverbinden. Ik heb begrepen dat ik de IP telefoons op de fritzbox moet aanmelden.

Bijgaand twee jpeg jes met instellingen. De tiptel geeft aan dat hij aan het registreren is maar er gebeurt verder niets. Ik heb ook ergens gelezen dat nummer 620 het niet doet dus die heb ik al overgeslagen. Verder allerlei instelllingen geprobeerd maar zonder succes.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.

Groetjes,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tiptel IP280 werkend krijgen met fritxbox 7390', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Krijg openDNS niet werkend Algemeen : 3 19 okt 2019
frits 5781 en tiptel-282 ip telefoon Instelling problemen : 4 22 sep 2019
Tiptel 282/Yealink T22P SIP registratie failed! Eigen telefoon netwerk : 1 12 jun 2018
Fritzbox 7390 en repeater 310 Fritzbox : 9 16 okt 2016
panasonic dect registreren op Fritzbox 7390 Algemeen : 2 27 okt 2015
Advertentie