obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
"Toon meer info" niet volledig.
SiR-ROUND
Sinds kort TV van XS4all. Na behoorlijke opstartproblemen, mede veroorzaakt door TP link powerline adapters, ben ik nu uitgebreid aan het testen.

Ik heb uiteindelijk alles maar direct bedraad, om verder gezeur te voorkomen.

Het viel me op dat bij bv films met een uitgebreid verhaal, je met de blauwe toets meer info krijgt, die vervolgens ergens in de tekst afgekapt wordt. Ik kan geen manier vinden om de rest van de tekst te zien, klopt dit?

Verder tevreden met HD beeld. Naar mijn idee scherper dan bij Ziggo. Jammer dat er niet meer kanalen zijn. Dat na al die jaren je nog steeds niet zelf kan kiezen wat je wilt hebben blijft zonde. Ik hoef geen Turksat, Duitse tv etc. Laat mij de kanalen kiezen voor wat centen per stuk. ;-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"Toon meer info" niet volledig.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
Advertentie