obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
wit scherm bij openen van sommige websites
16HP
Sinds ongeveer 2 weken kunnen wij verschillende sites niet meer openen.
Er verschijnt dan een wit scherm en enige tijd daarna een bericht dat de website niet kan worden getoond.
Bij de netwerkcontrole komt het bericht: "Er zijn geen problemen met de internetverbinding gevonden".
Het controlelogboek meldt bij HTTP, FTP (passief) en HTTPS "verbonden met ...microsoft"

De meeste sites werken goed en snel, maar sommige weblogs, Hyves, Windows Live en de sites van Microsoft werken niet en bij Marktplaats zien wij alleen de linkerkant.
Advertentie_links werken niet.
Het ligt niet aan ons netwerk, de computers en de router.
Wij gebruiken geen wirelessverbinding, maar onze schoondochter heeft met haar laptop wireless geprobeerd of zij bij ons wel op die sites kon komen.

Dat lukte op haar laptop ook niet.
Wij hebben verschillende browsers geprobeerd en met geen van allen konden wij die sites openen.

Misschien weet iemand op dit forum wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn.
 
Access
Probeer de volgende tips eens uit!

Twee tips om je LAN netwerk te herstellen.

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
16HP
Gelukkig is het probleem opgelost!
Ik heb de stroomstekker van de modum voor 20 seconden uit het stopcontact gehaald en daarna werkten alle websites weer goed.
 
Access
Bedankt voor het melden van de oplossing. Dan hebben anderen er ook wat aan. Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ArchStanton
Dat werkte bij mij ook, maar het is natuurlijk wel symptoombestrijding, geen oplossing. Er moet maar heel gauw een firmware-update komen, want bij mijn vorige model had ik hier nooit last van. Je meldt overigens niet welke fritxbox je hebt. Ik had eerst een 7170 en nu een 7340.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wit scherm bij openen van sommige websites', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zo nu en dan zwart scherm Algemeen : 1 05 sep 2021
Scherm "we zijn er bijna" blijft staan. TV Problemen : 8 10 dec 2020
Diverse websites niet te bezoeken via 7581 Fritzbox : 11 09 jan 2018
Blijf hangen in routing bij bepaalde websites Snelheid : 5 23 mei 2017
Mails zijn niet direct te openen. Algemeen : 3 05 sep 2015
Advertentie