obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Er zijn verschillende Mobiel Internet abonnementen: Go, Start, Lite en Basic. Ieder met hun eigen upload, download snelheid en datalimiet. Als u de datalimiet overschrijdt, kan de snelheid worden teruggebracht tot 128\64 kbit\sec, of de verbinding worden beƫindigd.
 Onderwerp afdrukken
Mobiel internet storing snelheid
rdiepe
Nadat ik met mijn mobiele internet aan de limiet kwam is de snelheid gereduceerd naar vrijwel 0; dat staat in de voorwaarden en is daarom logisch. Maar, vervolgens heb ik een upgrade gedaan van het abonnement naar 10 GB per maand, maar de snelheid blijft zo goed als 0!

Bij de helpdesk zeggen ze dat ze de snelheidsbeperking er niet af kunnen krijgen en dat het een bekend technisch probleem is. Ze zeggen niet te weten hoelang het gaat duren en intussen betaal ik iedere maand mijn 10 GB abonnement.

Graag snel oplossen!
 
Marcel
Ja Xs4all los dat op!!

Helaas is dit geen form van Xs4all maar over Xs4all.

Als je nog nieuwsgroepen gebruikt dan heeft Xs4all daar ook groepen.

Van de mijn.xs4all site wanneer je data verbruik oproept;

Niet verbruikte data kan niet worden meegenomen naar de volgende maand. Elke eerste dag van de maand kunt u weer gebruik maken van de volledige databundel.
Gewijzigd door Marcel op 16 juni 2017, 13:05
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiel internet storing snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheid WAN-poort 7590 Fritzbox : 7 08 jul 2023
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
storing en 2.4Mhz en 5Mhz Algemeen : 9 14 dec 2020
Advertentie