obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.
Marcel
Xs4all was kennelijk verrast door de enorme belangstelling voor een WiFi-versterker verrast en je mag zelf elke dag op mijn.xs4all.nl kijken of ze oplossing aanbieden. Dagelijks, dat zelfs garandeert niet dat het vervangende product de jouwe is, met het oog op de originele actie die al een paar uur al complete voorraad aan WiFi-versterkers uitputte.
Als XS4ALL wat meer duidelijkheid geeft termijn en beschikbaarheid dan zou dat erg fijn zijn.

De huidige tekst is:

De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.
We werken aan een oplossing en informeren u daarover hier. Kijkt u regelmatig op Mijn XS4ALL.


Xs4all heeft de aantrekkelijkheid van de actie die op dag na het verhogen van de prijzen van hun abonnement voor velen kennelijk onderschat. Er zijn nog een aantal klanten die wachten op de beloofde snelheidsverhoging die met de prijsverhoging zou samengaan. De/een leverancier van XS4ALL zou een probleem hebben gehad en daardoor is de deadline niet gehaald.

Tip aan Xs4all. Maak er een loterij van en zo kom je niet in de problemen zoals nu, dat je wel toezegt maar niet of moeilijk kan nakomen.
 
DeRaaf
Heeft iemand het ding sowieso al ontvangen voor deze actie. Ik ken alleen mensen die de 4de besteld hebben, bericht kregen dat ze het binnen een week tegemoet konden zien om daarna het bericht te krijgen

"De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.
We werken aan een oplossing en informeren u daarover hier. Kijkt u regelmatig op Mijn XS4ALL."

Bij mij hetzelfde verhaal. Beetje vreemd als je als bedrijf een promotieactie onderneemt, om er vervolgens blijkbaar niet op voorbereid te zijn.

Ben erg xs4all trouw. Maar de ellende met de FB 7581, toch weer een tariefverhoging en de, in mijn mening, enigszins onbetrouwbare manier van klanten tegemoet treden beginnen me dwars te zitten.
 
Marcel
Kan ik mij voorstellen maar een WiFi versterker komt er zeker weer want ik zag net in de nieuwgroep dat dit standaard bij het abonnement wordt aangeboden. Dit komt waarschijnlijk nu AVM Mesh gaat ondersteunen.
 
mari
Beetje late reactie maar ik wil toch wel kwijt dat het schandalig is van xs4all dat de klant steeds maar weer op mijnxs4all moet kijken hoe de stand van zaken is.
Het zou xs4all sieren als ze klanten een mail sturen dat zij het aan kunnen vragen.
En dan wel zo dat ze een x aantal klanten mailen, die kunnen reageren en zo ga je je klantenbestand af.
 
sukkel
Als XS4ALL iedereen gaat mailen zodra de versterker weer op voorraad is denken veel mensen "gratis, ja doe maar!" terwijl ze het ding niet gaan gebruiken. Ik kan me daarom voorstellen dat ze de bal daarom bij de gebruikers neerleggen. Op die manier zullen alleen de klanten die hem echt nodig hebben hem aanvragen.
 
mari
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, dan moet je de klanten ook de mogelijkheid geven om een prijsverhoging wel of niet te wensen.
Wil ik wel sneller internet ??
Wil ik wel gedwongen worden om plots een verhoging van de snelheid te krijgen en daarbij VERPLICHT meer betalen.
Die keus krijg je ook niet dus gelijke monniken gelijke kappen.

Maar goed dat is hoe ik er over denk.
 
Elwyn
Vandaag de WiFi-versterker ontvangen. Kan nu op m'n dakterras dit bericht schrijven. Goed bezig xs4all Wink
 
sukkel

Quote

mari schreef:

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, dan moet je de klanten ook de mogelijkheid geven om een prijsverhoging wel of niet te wensen.
Wil ik wel sneller internet ??
Wil ik wel gedwongen worden om plots een verhoging van de snelheid te krijgen en daarbij VERPLICHT meer betalen.
Die keus krijg je ook niet dus gelijke monniken gelijke kappen.

Maar goed dat is hoe ik er over denk.


Je krijgt de wifiversterker gratis. Dat heeft verder niets te maken met de prijsverhoging of de verhoging van de snelheden. Ook de mensen met een compact abonnement die vroeger niet in aanmerking kwamen voor de gratis sim kunnnen die nu aanvragen. Je moet die sim zélf aanvragen, XS4ALL gaat de sim niet automatisch versturen want niet iedereen heeft hem nodig. Er verdwijnt al genoeg in de prullenbak.

En als je die snelheidsverhoging niet wil kan je gewoon een lagere snelheid nemen. Heb je bijvoorbeeld nu compact dan kan je naar basis. Die staat niet in het lijstje maar wel op de site https://www.xs4all.nl/klant/abonnementen-2017.htm
Dan blijf je 20/2 houden en ga je slechts 1 euro per maand meer betalen.
Formeel is basis alleen voor klanten die niet meer dan 25Mb/s halen. Maar toen ik XS4ALL belde en klaagde over de prijsverhoging kreeg ik gewoon de keus om naar basis te gaan. Uiteindelijk heb ik daar niet voor gekozen.

(Ik kreeg het aanbod om naar basis te gaan. Dat wil niet zeggen dat XS4ALL dat altijd gaat toestaan.)
 
Bas de Bakker
De repeater is weer te bestellen "zolang de voorraad strekt". Levering in oktober. Er worden nu wel verzendkosten berekend.
 
richard01
@AVM_NL @AVM_DE .
De FRITZ!WLAN Repeater 1750E besteld via XS4ALL en inderdaad er worden EUR 9,62 verzendkosten in rekening gebracht. Naast de zolder heb ik dan ook in de tuin WiFi dekking. Zeer goede actie overigens van XS4ALL.NL, mits je op tijd besteld voordat het uitverkocht is natuurlijk .... dus wacht niet te lang. De FRITZ!WLAN Repeater 1750E is echt een top product van @AVM_NL en @AVM_DE
Gewijzigd door richard01 op 20 juli 2017, 17:44
Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Fritz!box 7590 en 7583 WIFI problemen WiFi : 10 05 jun 2021
extra super wifi punten Installatie problemen : 7 17 mrt 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Advertentie