obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
overstappen naar xs4all grote fout?
kasper
goedendag, ik ben bezig met overstappen naar xs4all en zal deze maand aangesloten worden.
bij mijn eerste research kwam ik veel positieve dingen tegen maar nu ik wat verder ben gaan kijken zie ik overal berichten dat xs4all stopt? en dat er zelfs al een nieuwe dienst is (freedom ofzo) ook zie ik veel reacties dat de kwaliteit hard achteruit gaat de laatste tijd
heb ik een fout gemaakt en kan ik beter de overstap annuleren? op elke review site zijn de reacties ook heel verschillend dus ik dacht ik vraag het hier aan de xs4all gebruikers Smile
 
mimisiku
XS4ALL was een zusteronderneming van de KPN. Het had een eigen bestuur en zeggenschap. Inmiddels is XS4ALL als zusteronderneming gewoon ingelijfd door KPN. Dat heeft tot gevolg dat XS4ALL als naam gaat verdwijnen en oud XS4ALL leden gewoon bij de KPN komen.
Straks dus geen vast-IP meer (grootste nadeel) en wellicht andere maatregelen die negatief uitvallen..

XS4ALL was altijd goed en stabiel, maar duur (maar dan had je ook wat).. Gezien de huidige situatie maakt het geen r**t meer uit waar je lid van word. Het is allemaal veel van het zelfde..

Volgens de consumentenbond is er masr één echt slecht en dat is Online!
 
Marcel
Ligt eraan of je nog binnen de14 dagen bedenktijd zit.

Zelf ben ik 5 maanden geleden van Xs4all naar Freedom overgestapt en geen spijt van.
 
sledgehammernl
Behalve als je ook tv afneemt. Dat schijnt nogal bagger te zijn.
 
mimisiku
IPTV van iedere provider vind ik bagger. Instabiel (niet zozeer het kijken, maar de extra functies die heel vaak niet werken). XS4ALL=KPN dus bede net zo slecht..
 
sledgehammernl

mimisiku schreef:

IPTV van iedere provider vind ik bagger. Instabiel (niet zozeer het kijken, maar de extra functies die heel vaak niet werken). XS4ALL=KPN dus bede net zo slecht..


Hier draait het anders al jaren super-stabiel (vanaf 2013 KPN en sinds 2018 XS4ALL). Alles werkt zoals het moet werken. Dat was bij mijn tijd bij UPC/Ziggo wel anders.
Ik lees op het forum van Freedom dat er al redelijk wat klanten zijn die (vanwege CD) spijt hebben van de overstap en weer terug willen naar XS4ALL.
 
mimisiku
Ik houd het op mijn trouwe schotel….
 
Marcel
Freedom is samen met CD en hun partners bezig met een verbeter traject. Er zijn al verbeteringen uitgerold en er komen er nog meer.

Freedom wil de beste provider worden en CD trok hun weer omlaag en het staat echt als hoogste op de agenda om TV van Freedom ook de beste IPTV aanbieder te maken.

Als schotel ook van CD hebt dan gaat er begin volgend jaar veel veranderen en je kunt hun dan alleen nog via CI+ module kijken. Dit is dus alleen als je via de schotel kijkt.
 
mimisiku
Nee, de Seca3 tunnel wordt uitgeschakeld. De kasrt is in Nagra gewoon nog te gebruiken. Maar kost wat meer moeite..
 
Marcel
Dank ik ga kijken hoe dat werkt en het eerste wat ik zag was een mapping maken voor de kaart.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen naar xs4all grote fout?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
Advertentie