Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 2 van 2: 12
|
migratie KPN
|
|
minne |
Geplaatst op 16 June 2022, 12:48
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling. De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet. De XS4ALL-verbinding werkt idd als voorheen. Toch zal XS4ALL op termijn uit het pulldown menu van de Fritz!box verdwijnen. Zo is mij verzekerd, voor wat het waard is in deze onzekere tijden . En staat de Account Informatie ook nog op XS4ALL? Bij mij staat nog steeds FB7490@xs4all.nl
minne voegde bij, bestand:
|
|
|
meppele |
Geplaatst op 16 June 2022, 13:26
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Die staat bij mij ook nog steeds op XS4ALL. We hoefden, volgens KPN, bij de migratie niets zelf te doen, dus ik laat het voorlopig maar zo. Ik heb wel wat probleempjes, maar die zijn volgens mij niet te herleiden naar deze instelling. De problemen die Medusa beschrijft, heb ik zeker niet. De XS4ALL-verbinding werkt idd als voorheen. Toch zal XS4ALL op termijn uit het pulldown menu van de Fritz!box verdwijnen. Zo is mij verzekerd, voor wat het waard is in deze onzekere tijden . En staat de Account Informatie ook nog op XS4ALL? Bij mij staat nog steeds FB7490@xs4all.nl
meppele voegde bij, bestand:
|
|
|
minne |
Geplaatst op 16 June 2022, 13:49
|
Activiteit » Vaassen » 8172AN » Internet Berichten: 32 Lid sinds: 29 May 2012 |
KPN geeft geen Account Informatie, zie de eerste afbeelding. Ga ik terug naar XS4ALL dan wel, zie tweede afbeelding. Duidelijk. Bedankt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'migratie KPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN | Usenet | : 12 | 05 May 2022 |
Advertentie