obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritz!OS 7
fmrama
Gaan we het nog beleven dat de 7.10 of 7.11 voor de 7581 uitkomt?Helpless
 
Gondelier

fmrama schreef:

Gaan we het nog beleven dat de 7.10 of 7.11 voor de 7581 uitkomt?Helpless


Doe daar meteen de originele update voor de NL- en de Internationale-website bij voor de Fritz!Repeater 1750E van 7 april j.l.

En ja ik weet dat de Duitse versie 7.10 voor de repeater 1750E gelijk is aan de NL en Int. versie.

Maar waar is het wachten op, alhoewel ik weet en begrijp dat voor de Fritz!Box 7581 het helemaal tijd gaat worden dat de 7.10 komt !!
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Roger
7.1x voor de 7581 gaat er komen, maar ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. AVM is momenteel bezig met een rondje bugfixes voor producten voor de Duitse markt (gisteren kwam bv. de 7.11 update uit voor de 7590). Dit patroon hebben we met 7.0x ook gezien: als hoofdlijn eerst releases voor Duitse markt, dan bugfixes voor de Duitse markt, dan pas de rest.

Bij 7.0x kwam 7.01 voor de 7581 ruim 7 weken na de Duitse bugfix release voor de 7590. Hoe lang het dit keer gaat duren, is lastig te zeggen. Enerzijds is het pad van 7.01 naar 7.1x eenvoudiger dan van 6.x naar 7.01 waardoor het sneller zou moeten kunnen, anderzijds staat de zomervakantie voor de deur waardoor de ontwikkeling ongetwijfeld op een lager pitje zal gaan.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Gieter
Ik kreeg ook te horen dat, we voorlopig met de 7581 het nog even met een paar bèta's moeten doen.
Is er al een fritzbox uit, die echt volledig Nederlands is?
Bellen met **600 geeft nog steeds een Engelse spraak menu.
Ben van mening, dat het antwoordapparaat eigenlijk per apparaat de taal onafhankelijk van de taal van het OS instelbaar moet zijn.
 
roymarja
Nou, ik ben maar wat blij dat ik met een IP-telefoon überhaupt gebruik kan maken van de ingebakken a.b.!
Bovendien bevalt me die stem maar smaken kunnen verschillen.
Wat ik daarentegen (een beetje) storend vind is dat je ingesproken berichten slechts eenmaal kunt beluisteren.
Workaround is de berichten per e-mail toegestuurd te krijgen of te webinterface te benaderen maar dat zou praktischer kunnen...
 
Gieter

roymarja schreef:


Wat ik daarentegen (een beetje) storend vind is dat je ingesproken berichten slechts eenmaal kunt beluisteren.

Ik kan de berichten net zo vaak beluisteren als ik wil.
Soms moet je 2 keer op de 1 drukken.
 
roymarja
Bedankt voor je aanvulling!
Ga ik uittesten; weet niet beter dat je na het beluisteren van een voicemail bericht te horen krijgt (bij opnieuw bellen naar **600) : er zijn geen berichten.....
Zou fijn zijn als die ingeblikte juffrouw alle berichten kan blijven benaderen
 
roymarja
Waarschijnlijk begrijp ik je niet goed.
Zojuist kon ik een zelf ingesproken voicemail slechts eenmaal beluisteren.
Bij het opnieuw kiezen van **600 volgt de medeling: no new messages

Ter info: ik gebruik een 7590 met 7.10 maar geloof dat voorgaande releases geen ander resultaat gaven.
Wat doe ik fout?
 
Gieter
Druk op de 1
Dan krijg je een menu.
Dan nog eens op 1 drukken.
 
roymarja
Verdorie, het werkt i.d.d!
Hartelijk bedankt voor de tip
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!OS 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie