obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
Roger

FifthAxiom schreef:

Kan helaas niet naar volgende pagina's op de threads van deze site. Upgrade geweest?

Daar lijkt het wel op. Sinds een tijdje kom je altijd op pagina 1 van een topic terecht ongeacht de pagina die je aanklikt. Ook kun je geen preview meer doen van een reactie. All subfora van gebruikers.eu lijken er last van te hebben, behalve het Ziggo forum.

Quote

Er zit een bug in de 7581 (7.01) aangaande filter m.b.t. toegestane tijd. Het Internet wordt geblokkeerd (tijdslimiet) terwijl maar 5 van de 24 uur zijn opgebruikt. Er zijn geen limieten opgegeven. Wel is het toegangsprofiel "beperkt" geactiveerd waarin verscheidene protocollen worden geblokkeerd (o.a. DNS, VPN, bitTorrent, etc.). Ik gebruik een ander apparaat voor DNS verzoeken in het thuisnetwerk (adblock, family safety) welke het toegangsprofiel "onbeperkt" heeft. Het wijzigen van het toegangsprofiel van de geblokkeerde computer en deze weer terugzetten lost het probleem weer (tijdelijk) op. Het is de tweede keer dat mij dit overkomt.

Over dit probleem heb ik op een Duits forum ook al eens gelezen (kennelijk niet uniek voor de 7581). Een echte oplossing heb ik nog niet gezien (verder dan "probeer dit eens" of "probeer dat eens" komt men niet) Heb je al een ticket geopend bij AVM?
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Roger

Gieter schreef:

Ja, aan het forum probleem wordt gewerkt.

De beheerder heeft het opgelost Thumbs UpCheer
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
FifthAxiom

Roger schreef:

[quote name=FifthAxiom post=9644]Kan helaas niet naar volgende pagina's op de threads van deze site. Upgrade geweest?

Daar lijkt het wel op. Sinds een tijdje kom je altijd op pagina 1 van een topic terecht ongeacht de pagina die je aanklikt. Ook kun je geen preview meer doen van een reactie. All subfora van gebruikers.eu lijken er last van te hebben, behalve het Ziggo forum.

OK, dus het is een bekend probleem. Ik zal wel zien of ik een ticket open. Heb niet de indruk dat dit snel oplost zal worden. Wat betreft de blacklist mbt poort 80, heb ik volgens mij geen problemen. Ik meen ook de https niet op te kunnen als ik dit instel. Andere poorten weet ik niet.
 
t541hoo
Nergens last van Windows 10 1903 / Microsoft Edge
 
fmrama
Voor de 7581 is er de 7.12
 
RuudvanMunster

fmrama schreef:

Voor de 7581 is er de 7.12

Zijn er al ervaringen mee?
Fritz!Box 7583 (7.15) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000 en 2x RT-AX92U
 
fmrama
Niet bij mij. Ik heb net eergister de 7583 in gebruik genomen.
 
RuudvanMunster

fmrama schreef:

Niet bij mij. Ik heb net eergister de 7583 in gebruik genomen.

Wordt die dan nu door XS4ALL uitgegeven? Ik zag op de AVM site dat hij alleen via de provider wordt geleverd.
Fritz!Box 7583 (7.15) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000 en 2x RT-AX92U
 
Prutser

RuudvanMunster schreef:

fmrama post=9811

Niet bij mij. Ik heb net eergister de 7583 in gebruik genomen.

Wordt die dan nu door XS4ALL uitgegeven? Ik zag op de AVM site dat hij alleen via de provider wordt geleverd.


Ik heb door te verlengen een 7583 gekregen omdat ik "bonded" afneem, anders kan je een 7590 krijgen ..
 
fmrama
Als je contractverlenging doet krijg je een 7583.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie