Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Beeld bevriest
RuudSint
Er is een oplossing gekomen voor mijn probleem met de bevriezende TV-beelden.

Ten eerste de 7490 stroomloos gemaakt en even gehouden en opnieuw opgestart. Dat gaf al een verbetering, op de HD TV in de slaapkamer geen bevriezing meer waar te nemen en die liep via WiFi en een 1750. De bekabelde TV beneden had nog wel last van bevriezende beelden. Vreemd maar het enige wat daar tussen hing was de originele switch die ik al in het begin van XS4ALL had gekregen. Volgens de Helpdesk zou dit wel eens de bottleneck kunnen zijn en ze stuurde me meteen een nieuwe switch. Nadat deze Netgear switch geïnstalleerd was geen enkel probleem meer.
 
RuudSint

RuudSint schreef:

Ook aan deze zijde veel last van bevriezende beelden, nu al ruim 2 weken, en zelfs meldingen dat de zender niet beschikbaar is, ook overdag.........
Oja, resetten helpt niet en ik heb GEEN 4k tv, gewoon 1080HD.


Probleem is nu helemaal opgelost sinds ik de FB7590 in gebruik heb...

en nu wel een 4k TV in gebruik, ook zonder freeze
FB 7590 (7.57) + FB 7490 (7.57) + Repeater 1750E (7.29) + Repeater 2400 (7.29)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld bevriest', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 Apr 2021
Love nature 4K zwart beeld! Algemeen : 3 08 May 2020
TV beeld op zwart, geluid gaat door. TV Problemen : 19 01 Feb 2020
Netflix regelmatig even stilstaand beeld TV Problemen : 1 06 Nov 2018
Beeld en geluid niet synchroon TV Problemen : 9 01 Jan 2017
Advertentie