obey-robots.txt
20 April 2019, 20:54
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 76% [178 stemmen]
76% [178 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 16% [37 stemmen]
16% [37 stemmen]

Stemmen: 233
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Prijsverhogingen per 4 juni a.s.

Dutch Viking
Vanavond lees ik op meerdere websites (o.a. TotaalTV) dat alle abonnementen van XS4ALL € 2,50 per maand duurder worden per 4 juni a.s., en dat daarnaast nog wat kleinere prijsverhogingen zullen worden toegepast.
In de eerste plaats baal ik ervan dat ik dit uit de media moet vernemen, want als klant van XS4ALL heb ik hierover nog geen bericht ontvangen. Dat vind ik ronduit fout.
Maar daarnaast, er staan geen verbeteringen tegenover als hogere snelheden of uitbreiding van pakketten.
Tenslotte, een ten dode opgeschreven provider, waarvan klanten en masse dreigen weg te lopen vanwege de paleisrevolte door KPN, die de prijzen nog eens verhoogt? Wil de directie van KPN zo bewust XS4ALL om zeep helpen?
Hoe denken mijn mede-forummers hierover?
 
Ton14
Bericht van XS4all ontvangen, dus dat komt er gewoon aan, zoals altijd.
 
tubejack
Dutch Viking schreef:

Vanavond lees ik op meerdere websites (o.a. TotaalTV) dat alle abonnementen van XS4ALL € 2,50 per maand duurder worden per 4 juni a.s., en dat daarnaast nog wat kleinere prijsverhogingen zullen worden toegepast.
In de eerste plaats baal ik ervan dat ik dit uit de media moet vernemen, want als klant van XS4ALL heb ik hierover nog geen bericht ontvangen. Dat vind ik ronduit fout.
Maar daarnaast, er staan geen verbeteringen tegenover als hogere snelheden of uitbreiding van pakketten.
Tenslotte, een ten dode opgeschreven provider, waarvan klanten en masse dreigen weg te lopen vanwege de paleisrevolte door KPN, die de prijzen nog eens verhoogt? Wil de directie van KPN zo bewust XS4ALL om zeep helpen?
Hoe denken mijn mede-forummers hierover?


In de nieuwsbrief staat het een en ander https://xs4allmoe...euwsbrief/
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink
 
rkoudijs
Wij hebben deze week een brief gekregen met dit nieuws. Ook mijn gevoel is dat je meer gaat betalen voor minder. National Geographic weg (dag Dr Pol), Fox weg (dag vele goede series). En dan krijg je er LoveNature (nooit van gehoord) en meer van dat soort "B" zenders voor terug. Erg jammer.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Prijsverhogingen per 4 juni a.s.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gerbenh00:19:25
| Hippe lip01:08:27
| roymarja02:08:27
| rheinen102:44:14
| Arjan2304:46:35
| PeterXS05:42:22
| Dutch Viking07:25:21
| hans12307:30:41
| Jassy07:38:23
| meppele07:55:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27 maart 2019, 19:17
AVM heeft van alle landen de Startpagina's van de website veranderd.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.