Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Formulier Modemverlenging
huijaa
Hallo,

Ik zit met een probleem voor een aanvraag nieuw modem met contractverlenging.
Zie: https://www.xs4all.nl/service/diensten/internet/productinformatie/acties/modem-bij-contractverlenging.htm

Na het invoeren kreeg ik wat herhalingen, komt dus er niet uit!...
zie bijlage..
huijaa voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Gieter
Er staat een telefoonnummer bij.
Soms is bellen handiger.
 
fmrama
Op volgende klikken, lijkt me.
 
Marcel
Heb je minder dan een jaar geleden een contract verlenging gedaan.

Ik krijg ook de melding dat hardware moet kiezen die er niet is.
 
huijaa
Veel meer dan een jaar geleden
 
fmrama
Maak een keuze voor hardware, staat er.
De keuze is de 7590.
Maar er wordt bedoelt Installeren kan door:
1. Door monteur 35 euro
2. Zelf installeren.
 
huijaa
Ik heb contractverlenging met vernieuwde modem gehad afgelopen november 2015. Ik zie 7590 niets in de menu.
 
fmrama
Je vraagt een nieuw modem aan bij contractverlenging. Dit is per definitie de 7590. En daarom niet verder genoemd.
Wat gebeurt er als je de aanvraag verder afhandelt door op volgende te klikken.

Als je er met het scherm niet uitkomt, kun je de helpdesk beter effe bellen.
 
aput
Ik hetzelfde probleem, blijf hangen in dit scherm met foutmelding 'Maak keuze voor hardware'.

Voor de duidelijkheid, wanneer je op Volgende drukt blijf je in dit scherm met deze foutmelding.

Iemand weet hoe je hiermee verder komt?
Ja bellen weet ik, maar via dit scherm?
 
fmrama
Je kunt proberen :
Cookies en geschiedenis wissen
Adblock uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Formulier Modemverlenging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie