obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Slechte Wifi verbinding
lautje5555
Ik heb laatst een nieuwe wifi modem laten installeren. De Fritz Box 7581CC. Alleen hij is zeer traag. De eerste dag kreeg ik een snelle verbinding, 90 down en 75 up (met internetkabel). Nu heb ik standaard 17,7 down en 2,2 up (met internetkabel). Als ik zonder internetkabel doe krijg ik meestal 10 mb down en 2 uploadsnelheid. Hoe zou dit gefixt kunnen worden? Ligt het aan de kabels of iets? (Denk het niet want eerst was de snelheid wel goed maar zou kunnen dat de kabels weer slecht zijn)
 
Dutch Viking
Graag wat meer info. Glasvezel / DSL? Type abonnement? Hoe aangesloten? Welk type bekabeling? Welke frequenties WIFI? Type woning (veel beton? appartement?) enz. Dan kunnen we wat meer zeggen.
 
meppele

Dutch Viking schreef:

Graag wat meer info. Glasvezel / DSL? Type abonnement? Hoe aangesloten? Welk type bekabeling? Welke frequenties WIFI? Type woning (veel beton? appartement?) enz. Dan kunnen we wat meer zeggen.

En toen bleef het stil bij lautje5555. Probleem opgelost of al overgestapt??Zip It
 
Gondelier
lautje5555
Geplaatst op 24 juni 2019, 18:07
Gebruiker Avatar Ik heb laatst een nieuwe wifi modem laten installeren. De Fritz Box 7581CC. Alleen hij is zeer traag. De eerste dag kreeg ik een snelle verbinding, 90 down en 75 up (met internetkabel). Nu heb ik standaard 17,7 down en 2,2 up (met internetkabel). Als ik zonder internetkabel doe krijg ik meestal 10 mb down en 2 uploadsnelheid. Hoe zou dit gefixt kunnen worden? Ligt het aan de kabels of iets? (Denk het niet want eerst was de snelheid wel goed maar zou kunnen dat de kabels weer slecht zijn)

meppele schreef:

Dutch Viking post=9497

Graag wat meer info. Glasvezel / DSL? Type abonnement? Hoe aangesloten? Welk type bekabeling? Welke frequenties WIFI? Type woning (veel beton? appartement?) enz. Dan kunnen we wat meer zeggen.

En toen bleef het stil bij lautje5555. Probleem opgelost of al overgestapt??Zip It


@meppele
Je hebt uit dat bericht een regel over het hoofd gezien:
"Alleen hij is zeer traag."

Ik denk dat je vraag nog niet is aangekomen.
Boxing
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte Wifi verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
1750E verliest verbinding elke 12 uur WiFi : 11 15 dec 2021
Fritz!box 7590 en 7583 WIFI problemen WiFi : 10 05 jun 2021
extra super wifi punten Installatie problemen : 7 17 mrt 2021
plex.server. geeft alleen maar indirecte verbinding bij vrijgeven poort 32400 op modem? Nieuws Server : 2 27 dec 2020
Hoge ping via WiFi met 7590 WiFi : 3 22 dec 2020
Advertentie