obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Pair Bonding niet meer nodig?
wil
Ik heb op mijn adres pair bonding om hogere snelheid te kunnen halen. Ik heb op Fourstack gekeken en zag tot mijn verbazing dat enkele lijn of dubbbele lijn nu bijna dezelfde snelheid hebben.

Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
222 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
221 Mbit/s


Bij KPN hierover vraag gesteld en kreeg het volgende antwoord.

Op dit moment is 200 Mbit/s download en 20 Mbit/s upload de hoogste snelheid die we aanbieden op het kopernetwerk. Op jouw adres is hiervoor dus inderdaad geen pairbonding nodig, de snelheid zal gelijk zijn.

Als je nu pairbonding hebt kan dit indien gewenst worden omgezet naar een enkele koperlijn. Dit zorgt voor een eenvoudigere, minder storingsgevoelige situatie thuis en maakt weer een poort vrij in de straatkast voor een ander huishouden waarvoor pairbonding wel toegevoegde waarde heeft

Wat is wijheid, Op dit moment haal ik een snelheid van 197 down en 59,4 up met moden Fritzbox 7583. Niets laten veranderen of terug gaan naar enkele lijn?
Als ik 1 stekker van de Y kabel eruit haal halveert wel de snelheid heb ik getest. Of wordt er weer in de wijkkast wat veranderd dat ik wel de volle snelheid over enkele lijn krijg?

Mijn zoon werkt bij ICT, die zegt als iets goed werkt moet je er afblijven. Enige voordeel is, dat zonder pair bonding, meer keuze is uit modems. En storingen heb ik nog nooit gehad met pair bonding.
 
Garp
Let op dat bonding ook de upload snelheid verdubbeld!
Zonder bonding zal je upload snelheid dus zo'n 30mbps worden.
 
Marcel
Blijf bonding houden en het kost jou niets extra.
 
wil
Ik blijf het ook houden. Alleen toen het 2 jaar geleden bij mij aangesloten werd, zou KPN toen niet geweten hebben, dat binnen een paar maanden de snelheid verhoogd zou worden?

Zo vind ik het ook vreemd dat onze gemeente alleen glasvezel heeft voor zakelijke gebruikers. In een klein dorp vlakbij met maar een paar 100 inwoners heeft iedere bewoner glasvlezel.
Ik las een brief van gemeente bestuur dat ze vinden dat vdsl aansluiting voldoende snelheid biedt voor hun inwoners. Ze gaan dus niet meewerken aan aanleggen glasvezel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pair Bonding niet meer nodig?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
Advertentie